مرگ پسر 11 ساله اهوازی با چالش مومو (فیلم)

چالش مومو مرگ پسر 11 ساله اهوازی (فیلم)

مرگ پسر کودک 11 ساله اهوازی با چالش مومو (فیلم) و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید

مرگ پسر 11 ساله اهوازی با چالش مومو

روز گذشته خبر در شبکه های اجتماعی کشورمان مبنی بر فوت یک پسر 11 ساله در اهواز به دلیل چالش مومو منتشر شد که واکنش های زیادی را به وجود اورد و برخی بسیاری از خانواده ها را نگران کرد که مبادا چنین بلایی سر فرزند آنها بیاید.

در پلیس فتا به این خبر واکنش نشان داد.

مرگ پسر 11 ساله اهوازی با چالش مومو (فیلم)

پلیس فتای خوستان اعلام کرد تا حالا گزارش یا شکایتی از سوی هیچ خانواده ای به ما اعلام نشده است.

البته این احتمال وجود دارد که خانواده قربانی هنوز شکایتی تقدیم مراجع انتظامی نکرده باشند ولی نیروی انتظامی توصیه کرده خانواده ها در صورت مواجه با چنین موردی حتماً به پلیس فتا اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی افراد مزاحم اقدام فوری صورت گیرد.

همچنین ببینید: چالش مومو در واتساپ را چه کسی ارسال کرد؟

در روزهای اخیر پیامی به نام چالش مومو در شبکه‌های اجتماعی خصوصاً واتساپ منتشر شده که حسب اطلاع پلیس فتا اغلب در استان‌های جنوبی شاهد این چالش هستیم؛ ضمن اینکه کاربران دانش آموز نیز این پیام‌های حاوی تصاویر مومو را دریافت کردند.

مومو با استفاده از یک حساب کاربری واتس‌آپ، یک لینک تماس برای افراد ارسال و پس از شروع به گفتگو آنها را به رفتارهای خطرناک دعوت می‌کند.

خانواده‌ها باید ضمن پیشگیری از بروز استرس در فرزندان نسبت به نظارت بر استفاده آنها از پیام رسان ها اقدام کنند؛ با وجود هشدار پلیس فتا نسبت به عدم استفاده فرزندان از پیام رسان های خارجی ولی این کار بدون محدودیت در حال انجام است و مشکلات ناشی از آن قابل پیش بینی بود.

مردم مشکلات و موارد مشکوک در فضای مجازی را از طریق سایت پلیس فتا به نشانی cyberpolice.ir بخش فوریت‌های سایبری اطلاع دهند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *