چالش مومو کیست دستگیری چالش مومو (فیلم)

چالش مومو کیست دستگیری چالش مومو (فیلم)

چالش مومو کیست دستگیری چالش مومو (فیلم) و  جزییات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

چالش مومو کیست دستگیری چالش مومو

برخی از افراد که برای کاربران شبکه های اجتماعی که به عنوان چالش مومو پیام ارسال میکردند توسط پلیس دستگیر شدند.

این افراد به شوخی و یا اخاذی برای کاربران پیام ارسال میکردند که در نهایت توسط پلیس فتا شناسایی و دستگیر شدند

چالش مومو به گونه ای است که باید حتما کاربر به آن پیام داده و برای انجام بازی ثبت نام کند و به این صورت نیست که به صورت ناگهانی برای کاربر پیام ارسال شود.

سامع خورشاد رئیس پلیس فتای مازندران عصر امروز در جمع خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: در پی مراجعه و طرح شکایت یکی از شهروندان در شهرستان قائمشهر، مبنی بر ارسال پیام و کلیپ‌های تهدیدآمیز موسوم به چالش مومو به دختر ۱۳ ساله‌اش در فضای مجازی، موضوع در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با انجام اقدامات اطلاعاتی و فنی، مالک سیم کارت که از آن طریق پیام‌ها و کلیپ‌های تهدیدآمیز برای فرزند شاکی ارسال می‌شده، شناسایی شد.

چالش مومو کیست دستگیری چالش مومو (فیلم)

رئیس پلیس فتای مازندران اظهار کرد: با شناسایی مالک خط تلفن این فرد در تحقیقات پلیس عنوان داشت، سیم کارت متعلق به وی بوده، اما در اختیار فرزندش برای انجام تکالیف مدرسه بوده و فرزندش نیز بدون اطلاع والدین به ارسال پیام‌های تهدیدآمیز در بستر شبکه اجتماعی واتساپ اقدام می‌کرد.

خورشاد افزود: این دانش‌آموز متخلف که تحت تاثیر چالش مومو قرار گرفته بود به انگیزه شوخی در بین همکلاسی‌های خود اقدام به ایجاد اکانت با تصویر مومو کرده و با ارسال پیام‌های تهدیدآمیز به چند تن از دوستانش باعث ایجاد استرس و وحشت در بین آنان شد.

همچنین ببینید: شماره مومو در واتساپ و تلگرام چنده؟

رئیس پلیس فتای مازندران از تشکیل پرونده برای متهم و معرفی وی به مرجع قضایی خبر داد و افزود: استفاده برخی از معلمان و دانش‌آموزان از شبکه‌های اجتماعی خارجی همچون واتساپ و تلگرام به منظور آموزش مجازی، امکان به خطر افتادن کودکان و نوجوانان در آسیب‌های فضای مجازی را افزایش داده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *