چالش پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر (بی ناموس‌ها)

چالش پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر (فیلم)

چالش پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر چالش لخت کردن (بی ناموس‌ها) جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

متاسفانه در اینستاگرام وضعیت بی بند و باری بسیار بحرانی شده است به حدی که دیگر برخی افراد(بی غیرت) برای گرفتن لایک خواهر و مادر خود را عریان میکنند

متاسفانه چندروزی است در اینستاگرام چالشی به راه افتاده که باید به صورت نامحسوس شلوار خواهر و یا مادر را پایین کشده و از عکس العمل او فیلم گرفت! این چالش در بین کاربران ایرانی هم رایج شده است و باعث شده که بی بند و باری در این شبکه های افزایش یابد.

چالش پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر (بی ناموس‌ها)

وقاحت به حدی رسیده که برخیها به پدربزرگ و مادربزرگ ها هم رحم نمیکنند و برای خنده وقاحت را از حد گذرانده و حرمت شکنی میکنند.

امیدواریم که پلیس فتا هرچه زودتر فکر به حال این وضعیت بی سر و سامان اینستاگرام کند.

البته چندی پیش ولی قنبری راد معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی گفت: با هدف مبارزه با بی بند و باری، ابتذال و اباهه گری در فضای اینستاگرام، پس از گزارش مأموران گمنام امام زمان (عج) و با همکاری پلیس امنیت و اطلاعات این استان، پرونده‌ای تشکیل و تحقیقات در این زمینه آغاز شد.

وی افزود: در این راستا تعداد بسیاری از سرشاخه های اصلی که اقدام به انتشار تصاویر بی حجاب، مبتذل و مستهجن در فضای مجازی نموده بودند شناسایی و دستگیر شدند که از این تعداد برخی با قرارهای تأمین کیفری روانه زندان شده و برخی دیگر نیز با قید وثیقه آزاد شدند و پرونده‌های آنان برای صدور حکم به دادگاه ارسال گردید.

معاون دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی ادامه داد: تعداد دیگری از افراد شناسایی شده نیز در دادسرا حاضر و اظهار ندامت و پشیمانی کردند که با توجه به نداشتن سابقه کیفری، برای آنان قرار تعلیق تعقیب و دستور شرکت در کلاس‌های فرهنگی صادر شد.

چالش پایین کشیدن شلوار خواهر و مادر (فیلم)

بله شاید تعجب کنید که چنین چالشی حالا در اینستاگرام راه افتاده و برخی کاربران نیز این عمل وقیح را انجام میدهند و حتی به فکر آبروی خود و خانواده نیستند و صرفا شاید هدفشان سرگرمی خنده و بازدید و جلب توجه باشد، اما به چه قیمت!!!

حال سوال اینجاست که لایک و بازدید و خنده به چه قیمت؟؟!!!! البته قابل ذکر است که فاجعه لایک گرفتن و بازدید چند سالی است که در اینستاگرام با انوع بی اخلاقی و اعمال و رفتار و حتی شایعات زشت و دروغ باب شده که بسی جای تاسف دارد.

البته سکانسی در فیلم تگزاس ۲ نیز وجود دارد که سکانس خنده دار پایین کشیدن شلوار از پای پدر است و یا در ورزش های مختلف و شوخی با دیگران در اماکن مختلف نیز این عمل دیده شده که به شدت عمل زشتی و وقیحانه ای است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

2 نظر

  1. حااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااعک

  2. واقعا ک….حیوونا شرف دارن به اینا…
    همه میدنند شماها بی غیرتین و خوی حیوانی دارید نیازی نیست هر روز به شیوه های مختلف اثبات کنید!!!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *