چرا فیلتر شکن اینستاگرام و واتساپ را باز نمیکند؟

چرا فیلتر شکن اینستاگرام و واتساپ را باز نمیکند؟

چرا فیلتر شکن اینستاگرام و واتساپ را باز نمیکند؟ علت کار نکردن فیلترشکن ها و باز نشدن اینستاگرام و واتساپ را در این صفحه ببینید.

چرا فیلتر شکن اینستاگرام و واتساپ را باز نمیکند؟

چرا فیلتر شکن اینستاگرام و واتساپ را باز نمیکند؟

یک ماهیست که اینستاگرام و واتساپ دو پیامرسان پر کاربر در کشورمان فیلتر و مسدود شده است و با فیلترشکن هم نمیتوان آنها را باز کرد.

عادل طالبی کارشناس حوزه فناوری و اطلاعات در این باره گفته است:

او ادامه داد: «افرادی که دست به چنین اقدامی زدند نخست باید بررسی کنند که بستن سرورهای فیلترشکن‌ها آیا به نفع عموم مردم و کسب و کارهای مجازی است یا خیر؟ که ظاهرا این موضوع هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.»

قبل‌تر، علی ربیعی سخنگوی سابق دولت گفته بود فقط با مسدودسازی اینستاگرام بیش از یک میلیون نفر شغل خود را از دست می‌دهند. براساس گزارش‌های انتشار یافته مرکز آمار ایران حدود ۱۱ میلیون نفر به وسیله‌ی شبکه‌های اجتماعی درآمد به دست می‌آورند.

اما گویا دسترسی به اینترنت به شدت کند و امکان استفاده از برخی پیام‌رسان‌ها تقریبا از بین رفته است در حالی که قبل‌تر نیز بعضی کاربران با فیلترشکن توانایی دسترسی به تلگرام و توییتر را داشتند. لازم به ذکر است که در این شبکه‌ها مقامات ارشد مثل رئیس جمهور و باقی اعضای کابینه یا رئیس مجلس و دیگر نمایندگان مجلس هم عضو هستند. مخاطبان در این باره اینگونه نوشته‌اند:

کار کاملا بیفایده است فیلترشکن های آی پی های خود را با آی پی های جدید به صورت مداوم عوض میکنند فقط رایگانها و خیلی ارزان های بی کیفیت حذف میشوند حتی اگر لازم شده آی پی اختصایی داده میشود فیلترشکنهای خارجی مثل اکسپرس وی پی ان حتی در چین با دیوار آتش بزرگ آن رد میشوند به راحتی تا اینترنت به صورت کامل قطع نشود فیلترشکنها قطع نمیشوند بلکه وارد یک بازی موش و گربه همیشگی میشوند . ملت ایران به فیلترشکن ها احتیاج دارد به هزار و یک دلیل و وی پی ان قانونی به درد مردم نمیخورد و چیز خیلی مسخره ای است .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *