ژنرال ارتش عراق که در ایران کارگری میکند کیست +عکس

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند کیست +عکس

ژنرال محمدعلی شجاعی ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند جزئیات را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند

تصویری از ژنرال محمدعلی شجاعی یکی از فرماندهان ارتش افغانستان در فضای مجازی منتشر شده که در حال کارگری در یکی از خیابان های تهران می باشد.

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند کیست +عکس

بعد از هجوم طالبان به افغانستان بسیاری از مسئولان عالی رتبه و فرماندهان ارتش این کشور از افغانستان فرار کردند برخی از آنها به اروپا رفته و برخی دیگر از کشورهای همسایه پناه بردند و شرایط بسیار بدی را تجربه می‌کنند

ژنرال ارتش عراق در حال کارگری در یک ساختمان در تهران بوده که واکنش های زیادی را به همراه داشته است

بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی با انتقاد فراوان از نیروهای طالبانی و همچنین فرماندهانی که این کشور را ترک کرده و افغانستان را در اختیار طالبان قرار دادند سرنوشت این چنین را حق کسانی دانست که به کشور خود پشت کرده و فرار می‌کنند.

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند کیست +عکس

طبقه گفته رسانه کابل پرس در سال ۲۰۱۹، این ژنرال کارکشته افغانستانی به علت اینکه پشتو نبوده و فارس بوده از سوی دولت افغانستان به او ترفیع و تشویقی داده نمی شود و او را به صورت اجبار از کارش بازنشسته کرده بودند.

جالب است بدانید که در زمان جنگ دولت افغانستان و نیروهای طالبان صفحات بسیاری در شبکه های اجتماعی برای حمایت از محمدعلی شجاعی ساخته شده بود و او به علت مبارزه با نیروهای طالبان در میان مردم افغانستان بسیار محبوب بوده است.

ژنرال ارتش افغانستان که در ایران کارگری میکند کیست +عکس

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. این چه خبر درهم برهمی هست؟ ژنرال افغانستانی رو نوشتین عراقی. خبر رو درست کنین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *