ژنرال منصور آریا کیست بیوگرافی و مستند او درباره چیست

ارتشبد دکتر امیر منصور آریا کیست ، ژنرال امیر منصور آریا کیست ، ژنرال ادریس آریا کیست amir mansor aria ، Dr. Mansoor Masoudi aria

ژنرال منصور آریا کیست بیوگرافی و مستند او درباره چیست

ژنرال منصور آریا کیست

ژنرال امیر منصور آریا از فرماندهان گروه تروریستی به نام “ارتش نوین ایران” که خود را یک سازمان به نام اتحاد و همبستگی و ارتش نوین ایران میدانند.

او می گوید در افغانستان وزیر استخبارات بوده و ۴ تا وزارتخانه دیگر هم سرپرست بوده است و مورد توجه مامور امنیتی آمریکا به نام آگوست لیزلی قرار می گیرد.

در کشورمان هرگاه اعتراضاتی به وجود می آید گروه های تجزیه طلب و ضد انقلاب سر و کله شان پیدا می شود و هر کدام از آنها ادعای مالکیت بر ایران می کنند.

در روزهای اخیر که اعتراضاتی در کشورمان به وقوع پیوسته است چندین گروهک تروریستی ضد انقلاب و تجزیه طلب مدعی روی کار آمدن در ایران شده اند از سازمان مجاهدین خلق گرفته تا گروه کمول و سلطنت طلب ها به رهبری رضا پهلوی از جمله افرادی بودند ادعای حاکم شدن در در ایران را داشتند و برای این منظور شبکه های مختلف ماهواره ای و بودجه های بسیار زیادی را اختصاص داده اند.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *