کامنت پیترچک زیر پست بهرام افشاری +عکس

کامنت پیترچک زیر پست بهرام افشاری +عکس

کامنت پیترچک زیر پست بهرام افشاری +عکس و جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کامنت پیترچک زیر پست بهرام افشاری

بهرام افشاری بازیگر نقش بهتاش فریبا در این روزها به اوج محبوبیت خود رسیده است بهتاش که در پایتخت 6 دروازه بان فوتبال شده است با گذاشتن یک کلاه اسپورت خود را شبیه پیترچک (دروازه بان بزرگ سابق تیم چلسی) کرده است و در فصل سوم پایتخت موفق شد بازی بسیار خوبی را از خود به نمایش بگذارد.

بعد از اینکه تشابه چهره او با پیترچک مورد توجه مخاطبان تلویزیون قرار گرفت امروز پیترچک بازیکن دروازه بان سابق تیم چلسی زیر یکی از پست های بهرام افشاری کامنت گذاشته است!

کامنت پیترچک زیر پست بهرام افشاری +عکس

پپست بهرام افشاری یکی از سیو هایی بوده که در سریال پایتخت 6 نیز پخش شد و آقای پیترچک زیر پس او کامنت ایموجی قرار داده است.

لازم به ذکر است که پیتر چک (زاده ۲۰ مه ۱۹۸۲ در پلزن) دروازه‌بان اهل جمهوری چک می‌باشد که در باشگاه چلسی بازی می‌کرد و هم‌اکنون بعد از ۱۱ سال به آرسنال پیوسته‌است. پیتر چک، سابقهٔ بازی در تیم ملی فوتبال جمهوری چک را دارد و به همراه این تیم در مسابقات جام ملت‌های اروپا شرکت داشته‌است. همچنین چک از طرف فدراسیون بین‌المللی تاریخ و آمار فوتبال بهترین دروازه‌بان در سال ۲۰۰۵ انتخاب شده‌است. او در سال ۲۰۱۵ به مبلغ ۱۱ میلیون یورو به آرسنال پیوست. او توانست در باشگاه آرسنال به دروازه‌بان اصلی تیم بدل شود. همچنین او پس از جام ملت‌های اروپا (۲۰۱۶) از فوتبال ملی و در فینال لیگ اروپا از فوتبال حرفه ای باشگاهی خداحافظی کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *