کانال خبر فوری در تلگرام و سروش (آیدی)

کانال خبر فوری در تلگرام و سروش (آیدی)

کانال خبر فوری در تلگرام و سروش (آیدی) این کانال را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کانال تلگرام خبر فوری پر ممبرترین کانال خبری ایران میباشد که بسیاری از اخبار خود را از رسانه های معتبر جمع اوری یکند.

این کانال با چندین ادمین توانسته جدیدترین خبرها را جمع اوری کرده و منتشر کنند و مردم به راحتی جدیدترین اخبار را در تلفن همراه خود ببینید.

کانال خبر فوری در تلگرام و سروش (آیدی)

از زمانی که تلگرام در آپدیت خود قابلیت کانال را فراهم کرد کانال های زیادی در تلگرام ایجاد شدند که اما اخبار انها قابل اعتماد نبود اما کانال خبر فوری خیلی زود توانست اعتماد مردم را به دست اورد و با انتشار اخبار معتبر نظر مردم را جلب کند.

این کانال در اپلیکیشن های پیام رسان دیگر نیز دارای کانال بوده و از ممبرهای فراوانی برخوردار است.

کانال خبر فوری در تلگرام و سروش (آیدی)

@akhbarefori

لازم به ذکر است تلگرام این امکان را در اختیار کاربران قرار می‌دهد تا بتوانند برای خود کانال بسازند. یک کانال در واقعی مکانی است که سازنده آن پست های خاصی را در آن ارسال می‌کند و عضوهای کانال فقط قادر به مشاهده و بررسی این پست ها خواهند بود. البته استفاده از قابلیت های مکملی همچون ایجاد نظرسنجی، امکان لایک یا دیس‌لایک پست ها از سوی اعضای کانال و غیره هم می‌تواند از سوی ادمین برای پست های کانال تلگرام لحاظ شود.

بنابراین به صورت کلی کانال تلگرام را می‌توان مکانی دانست که در آن پست های جالب و عموما با موضوعات مشخص و منحصر به فرد ارسال می‌شوند و کاربران کانال فقط قادر به مشاهده و استفاده از آن‌ها هستند. پس اعضای یک کانال تلگرام امکان گفتگو و چت مستقیم را ندارند. از کانال تلگرام عموما به منظور ارائه اخبار و اطلاعات جدید استفاده می‌شود. با این وجود ادمین کانال در انتخاب موضوع آن می‌تواند کاملا آزادانه تصمیم‌گیری کند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *