عکس جدید الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم +عکس

عکس جدید الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم +عکس جزئیات را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم +عکس

الهه فرشچی بازیگران زن جوان کشورمان در سریال همه چیز آنجاست ایفاگر نقش بیتا دختر یوسف است . الهه فرشچی در نقش بیتا در قامت یک دختر امروزی که علاقه زیادی به مدگرایی دارد ظاهر شده است. از عمل کردن بینی گرفته تا عوض کردن ماشین در مدت زمان کوتاهی همه کار هایی هست که الهه فرشچی در تقش بیتا سریال همه چیز آنجاست انجام میدهد تا به جذابیت نقش اش بیافزاید.

عکس جدید الهه فرشچی

خانم فرشچی بازیگر مطرح سیننما و تلویزیون که سابقه بازی در سریال دردسرهای عظیم را در کارنامه خود دارد با انتشار عکسی در صفحه اینستاگرامش با واکنش های مختلفی رو به رو شد.

 

این خانم هنرمند در سریال دردسرهای عظیم نقش مونا شیرمرد (مادر بچه) را بر عهده داشت.

الهه فرشچی در سال 1368 به دنیا امده و سابقه بازی در فیلم و سریالهای زیادی را در کارنامه خود دارد.

سریال همه چیز آن جاست کـه مخاطبان بسیاری در سرتاسر ایران داشت سکوی پرتاب او بـه سمت شهرتی بزرگ بود. او از کودکی علاقه زیادی بـه بازیگری داشته و باوجود مخالفت هاي خانواده اش راه خودرا در دنیای سینمایی دنبال کرده اسـت.

 

فعالیت حرفه اي خودرا با چند تله فیلم از اواخر سال ۸۹ شروع کرد تا این کـه در سریال همه ی چیز آن جاست «سریالی در ژانر اجتماعی ساخته شهرام شاه حسینی» در نقش بیتا درسال ۱۳۹۳ بـه شهرت رسید، سپس حضورش در سریال دردسرهای عظیم نیز بـه شناخته تر شدن وی کمک کرد.

حالا با اشتراک گذاشتن عکس در اینستاگرام آن هم به صورت بدون حجاب این سوال را در ذهن هوادارانش به وجود اورده که آیا این بازیگر از دنیای بازیگری کناره گیری کرده یا خیر؟

پست اینستاگرامی الهه فرشچی در مورد کشف حجابش

همراهان محترم برای ساعاتی تلفن همراه اینجانب به امانت در اختیار یک به اصطلاح دوست بی وجدان و سرشار از حسد بود که با انتشار عکسی خصوصی از من و مطلبی کذب در صفحه اینستاگرامم باعث سودجویی و موجب تعجب و نگرانی شما عزیزان شده بود. از شما همراهان محترم و با فرهنگ عذرخواهی کرده و به اطلاع می رساند که این موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

کشف حجاب الهه فرشچی بازیگر سریال دردسرهای عظیم +عکس

الهه فرشچی متولد 21 دی 1368 در کاشان و بازیگر است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری است ، تنها یک خواهر کوچکتر از خود دارد و در عین مخالفت خانواده به سمت بازیگری رفت. از جمله فیلم های الهه فرشچی می توان به تله فیلم پاپوش ، تله فیلم گدایان و بازی در سریال همه چیز آنجاست در نقش بیتا سال 93 اشاره کرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *