بازیگر نقش غزاله در سریال یک مشت پر عقاب کیست و کجاست +عکس

بیوگرافی خزر معصومی و همسر و فرزندان +عکس

خزر معصومی بازیگر سابق سینما و تلویزیون متولد ۳۱ فروردین ۱۳۶۲ ‏در تهران است و 40 سال سن دارد او در آبان 1401 در جریان اعتراضات مهسا امینی کشف حجاب کرد البته او تا قبل از این اتفاق به مدت 4 سال پیشنهاد بازیگری نداشت.

کشف حجاب خزر معصومی بازیگر نه چندان معروف +لیست فیلم و سریال

خزر معصومی بازیگر

برخی از بازیگران زن در روزهای اخیر که چندان معروف نبودند و پیشنهاد کاری نداشتند کشف حجاب کردند.

خزر معصومی در کارنامه خود فیلمهای رنگ ارغوان، باغ‌های کندلوس و سریال یک مشت پر عقاب را در کارنامه داشت و از سال 1383 تا به حال در عرصه بازیگری حضور نداشته است.

کشف حجاب خزر معصومی بازیگر نه چندان معروف +لیست فیلم و سریال

شهرت او برای بازی در سریال یه مشت پر عقاب بود که نقش غزاله را بر عهده داشت او در سال 1386 بعد از این سریال دیگر فعالیت هنری نداشته است.

معصومی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است او بازیگر پرکاری نمی‌باشد و تاکنون در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش نپرداخته است اولین فیلم او به «رنگ ارغوان» از ابراهیم حاتمی کیا بود او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد فرهاد قائمیان و کوروش‌تهامی به ایفای نقش پرداخته این فیلم پنج سال توقیف بود و پس از آن موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد.

آغاز فعالیت هنری خزر معصومی

معصومی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۸۳ آغاز کرده است او بازیگر پرکاری نمی‌باشد و تاکنون در فیلم‌های زیادی به ایفای نقش نپرداخته است اولین فیلم او به «رنگ ارغوان» از ابراهیم حاتمی کیا بود او در این فیلم در کنار بازیگرانی همچون حمید فرخ‌نژاد فرهاد قائمیان و کوروش‌تهامی به ایفای نقش پرداخته این فیلم پنج سال توقیف بود و پس از آن موفق به دریافت جایزه سیمرغ بلورین بهترین فیلم جشنواره فجر در بیست و هشتمین جشنواره فیلم فجر شد

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *