مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟ آیا دوباره به یاسین رامین برگشت؟

مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟ آیا دوباره به یاسین رامین برگشت؟ جزئیات بازگشت مهناز افشار به همسر سابقش را در ادمه ببنیید.

مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟ آیا دوباره به یاسین رامین برگشت؟

مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟

مهناز افشار بازیگر معروف سینما این روزها در لندن زندگی میکند او که به انگلستان مهاجرت کرده گویا از بازیگری کناره گیری کرده است و تصمیمی به بازگشت در بازیگری ندارد و میخواهد ادامه عمر خود را به بزرگ کردن فرزندش بپردازد.

مهناز افشار که از همسرش یاسمین امین جدا شده بود گویا مجدا به هم رجوع کرده و در سکوت خبری ازدواج مجدد کرده اند.

آخرین خبری که از مهناز افشار در فضای مجازی وجود داشت حضور او در تجمعات اعتراضی لندن بود که توسط معترضان ایرانی “هو” شد که نشان دهنده منفور بودن شخصیت او در بین افکار عمومی است.

همسر مهناز افشار به جرم واردات شیرخشک فاسد شده باعث مرگ برخی از کودکان شد و به همین دلیل راهی زندان شد اما بعد از مدتی گویا از این اتهام تبرئه شده و آزاد گردید البته درباره علت آزاد شدن هنوزی اطلاعتی منتشر نشده است.

مهناز افشار کجاست و چکار میکند؟ آیا دوباره به یاسین رامین برگشت؟

مهناز افشار Mahnaz Afshar بازیگر سینما و تلویزیون متولد 21 خرداد 1356 در تهران می باشد و اصالتا تهرانی است و 40 سال سن دارد. تحصیلات : وی دارای دیپلم رشته تجربی است و بعد از آن به مدت 4 سال در رشته تدوین آموزش دیده است.

مهناز افشار خرداد 1393 وقتی 37 ساله بود با محمد یاسین رامین 33 ساله ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد دختری بنام لیا مخفف لیانا در 4 خرداد 94 بود. یاسین رامین فرزند محمد علی رامین معاون مطبوعاتی و وزیر فرهنگ و ارشاد دولت محمودی احمدی نژاد بود، اما خطبه عقد آنها توسط سید محمد خاتمی خوانده شد. زندگی نامه مهناز افشار و ماجرای طلاق از همسرش یاسین رامین

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا