کلاه روی موهای بلند در صدا و سیما | گذاشتن کلاه صداوسیما روی موی بلند آقایان

کلاه روی موهای بلند در صدا و سیما

ممنوعیت موی بلند در صدا و سیما یکی از بحث های بوده که مورد تواجه رسانه های قرار گرفته است و سوژه واقع شده به گونه که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی درباره این اتفاق نوشتند.

ممنوعیت موی بلند در صدا و سیما | گذاشتن کلاه صداوسیما روی موی بلند آقایان

ماجرا از زمان دعوت کارلوس پویویل به برنامه نود شروع شد که صدا و سیما اجازه ورود او را به برنامه نود نداد تا پویول بودن اینکه در برنامه حضور پیدا کند پول مورد قرارداد خود را بگیرد و به کشور خود برگردد.

ممنوعیت موی بلند در صدا و سیما

خبرها مبنی بر این بود که صدا و سیما به خاطر موهای بلند پویول اجازه ورود این بازیکن اسپانیایی را به صدا و سیما نداده بود و همین امر باعث قهر فردوسی پور شد و در نهایت این برنامه بعد از مدتی تعطیل شد و فردوسی پور نیز از تلویزیون حذف شد.

ممنوعیت موی بلند در صدا و سیما | گذاشتن کلاه صداوسیما روی موی بلند آقایان

هرچند که صدا وسیما زیر بار این مورد نرفت که علت عدم حضور پویول به تلویزیون موهای بلندش بوده ولی شب گذشته برنامه عصر جدید از شبکه سوم پخش شد و در بخش اعلام نتایج اعضای گروه ریکو که موهای بلندی داشتند با کلاه بر روی صحنه آمدند که مشخص شود مسئولان رسانه ملی با مو بلند مردان مشکل دارند ولی نمیخواهند ان را عنلی مطرح کنند.

اعضای گروه ریکو با کت و شلوار های آبی و قرمز وارد صحنه شده در حالی کلاهی را برای پوشاندن موهای خود بر سر داشتند که در تابستان و فصل گرما چنین اتفاقی نمیتواند طبیعی باشد و بدون شک موضوع بحث موهای بلند آنها بوده که توسط مسئولان زیربط تذکر داده شده است.

ممنوعيت موي بلند در صدا و سيما

گذاشتن کلاه صداوسیما روی موی بلند آقایان

سیاست جدید رسانه ملی در نوع خود بسیار عجیب و غریب شده است حذف چهره های محبوب تلویزیونی از جمله عادل فردوسی پور با برنامه نود و رضا رشیدپور با برنامه حالا خورشید و رضاگلزار با برنامه برنده باش و مجموعه کلاه قرمزی از مهمترین اقدامات سالهای اخیر رسانه ملی بوده است.

گذاشتن کلاه صداوسیما روی موی بلند آقایان شرکت کننده عصر جدید

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مگه کلاه قرمزی و آقای مجری هم موشون بلند بوده گلزار هم که فقط کت شلوارای برندشو می خواد نمایش بده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *