دانلود کلیپ استوری پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات برای وضعیت واتساپ و اینستاگرام

دانلود 2 کلیپ استوری پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات

کلیپ استوری پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات برای وضعیت واتساپ و اینستاگرام را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

دانلود کلیپ استوری پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات برای وضعیت واتساپ و اینستاگرام

کلیپ استوری پیروزی ابراهیم رئیسی در انتخابات

در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری ابراهیم رئیسی موفق شد با 18 میلیون رای برنده انتخابات شد و به زودی کار خود را به عنوان رئیس جمهور اغاز خواهد کرد او سالهای زیادی سابقه اجرای در کشورمان داشته که آخرین آنها ریاست قوه قضاییه بوده است او  حالا سمت رئیس جمهوری را نیز تجربه خواهد کرد.

ابراهیم رئیسی حالا یکی از مهمترین چهره های کشورمان خواهد بود او توانست اکثر رای ها را به دست آورد و با اختلاف برنده انتخابات 1400 شود و از مردادماه کار خود را به صورت رسمی آغاز خواهد کرد.

بسیاری از هواداران رئیسی پیام های تبریک زیادی برای هم ارسال کرده و این پیروزی را جشن گرفه اند آنها معتقدند که رئیسی میتواند مشکلات اقتصادی کشورمان را حل کند و با مفاسد اقتصادی برخورد نماید باید ببینیم که آیا رئیسی از پس این وعده ای که داده است بر خواهد امد یا خیر.

همچنین ببینید عکس پروفایل ابراهیم رئیسی استوری اینستاگرام 

سید ابراهیم رئیس‌الساداتی در ۲۳ آذر ۱۳۳۹ در محله نوغان شهر مشهد به دنیا آمد. با این حال، به گفته «رئیس ستاد انتخابات رئیسی در سیستان و بلوچستان»، پدر وی اهل دشتک زابل از منطقه سیستان می‌باشد. وی در پنج سالگی پدر خود را از دست داد.

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی با تکمیل تحقیقات خود در رشته فقه و حقوق، موفق به اخذ مدرک عالی ترین سطح حوزه (سطح چهار) شد و در نهایت رساله دکترای خود را با عنوان «تعارض اصل و ظاهر در فقه و حقوق» دفاع کرد.

در روزهای اول انقلاب وقتی 18 ساله بود به دعوت آیت الله شیخ هادی مروی و جمعی از طلاب به مسجد سلیمان رفت و کار خود را در دادسرای انقلاب آغاز کرد.

سپس به شاهرود بازگشت و مجموعه سیاسی و عقیدتی پادگان آموزشی 02 شاهرود را تاسیس و اداره آن را بدست گرفت.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *