3 کلیپ تبریک روز پرستار (شاد و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ

3 کلیپ تبریک روز پرستار (شاد و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ

انتشار 18 آذر 1400 – Study time 3 minutes

4 کلیپ تبریک روز پرستار (کوتاه و شاد) برای استوری و وضعیت واتساپ را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

3 کلیپ تبریک روز پرستار (شاد و کوتاه) برای استوری و وضعیت واتساپ

4 کلیپ تبریک روز پرستار

در کشورمان یک روز را برای قدردانی از پرستاران و مقام بالای آنها اختصاص داده‌اند چرا که پرستاران مظهر صبر و استقامت و از خودگذشتگی هستند به خصوص در این روزهای کرونایی که فعالیت در بیمارستان ها شجاعت و از خودگذشتگی خاصی را می‌طلبد پرستاران بدون توجه به اینکه این بیماری چقدر خطرناک و کشنده است

کلیپ تبریک روز پرستار (کوتاه و شاد) برای استوری

دانلود

باز هم جبهه مقاومت را حفظ کرده و در کنار بیماران ایثار و از خودگذشتگی از خود نشان دادند و به راستی که ولادت حضرت زینب مناسبتی مناسب برای جایگاه ویژه پرستاران دارد چرا که حضرت زینب سلام الله علیها در شرایطی سخت پرستاری از حضرت زین العابدین و بیماران اهل بیت را برعهده داشت در روز ولادت حضرت زینب کبری بهانه مناسبی است که از پرستاران تشکر و قدردانی به عمل آید و با فرستادن متن ها و پیام های پر از عشق محبت و قدردانی به آنان نشان دهیم که زحماتشان را نادیده نگرفته‌ایم و ایثار را از خودگذشتگی آنها از یادمان نخواهد رفت.

دانلود

از آنجایی که پرستاران زندگی خود را وقف مراقبت از دیگران می کنند، نیازهای حرفه ای و شخصی آنها ممکن است از بین برود. به همین دلیل است که سازمان هایی مانند ANA و ده ها عضو دیگر بیش از 4 میلیون پرستار  حمایت می کنند. در اینجا مهمترین مسائل آنها برای پرستاران کارکنان آمده است

کم کار بودن برای دوره های زمانی کوتاه در بیشتر حرفه ها رایج است و در بسیاری از این موقعیت ها یک ناراحتی جزئی است. اما در پرستاری، پرسنل ناکافی می تواند یک موضوع مرگ و زندگی باشد.

ساعات کار طولانی به دلیل پرسنل ناکافی، جابجایی شغل و سایر عوامل می تواند منجر به اضافه کاری مزمن شود و بار دیگری را بر دوش پرستاران بگذارد.

دانلود

 

پرستاران کارکنان در سراسر کشور افزایش چشمگیر استفاده از اضافه کاری اجباری را به عنوان ابزار کارمندی گزارش می دهند.” این عمل خطرناک پرسنل، تا حدی به دلیل کمبود پرستار، تأثیر منفی بر مراقبت از بیمار، تقویت خطاهای پزشکی و دور کردن پرستاران از بالین دارد.»

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ان شالله همه پرستارهای واقعی تنشون سالم باشه.
    ولی وای به حال اونایی که تو بیمارستان همه کار می کنند غیر از پرستاری. دور نیست اون روزی که خودشون به همون تختها گرفتار بشن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *