کلیپ های دابسمش حمیدرضا روحی را ببینید با آهنگ تتلو و آهنگ ترکی

کلیپ های دابسمش حمیدرضا روحی را ببینید با آهنگ تتلو و آهنگ ترکی

کلیپ های دابسمش حمیدرضا روحی را ببینید که دل همه را به درد آورد فیلم دابسمش حمیدرضا روحی با آهنگ تتلو و ترکی و کلیپ دابسمش بارون اومد و یادم داد پسر خوش تیپی که در حوادث اخیر جان باخت.

کلیپ های دابسمش حمیدرضا روحی را ببینید با آهنگ تتلو و آهنگ ترکی

کلیپ های دابسمش حمیدرضا روحی را ببینید

حمیدرضا روحی یکی از کشته شده های حوادث اخیر که ویدیو و تصاویر او در فضای مجازی وایرال شده است.

پسر دهه هشتادی که در شهر زیبا تهران مورد اصابت گلوله قرار گرفت و درگذشت.

او در اینستاگرام به ساخت کلیپ های دابسمش میپرداخت.

علاقه زیادی به ساخت ویدیو داشت تصاویری از او به همراه برخی از هنرمندان در پیج اینستاگرامش نشان می‌دهد که حمیدرضا روحی علاقه زیادی به سینما داشته است و با برخی از بازیگران عکس یادگاری گرفته است.

 

کلیپ دابسمش بارون اومد و یادم داد

حالا ویدیو ها و تصاویر حمیدرضا روحی در شبکه های اجتماعی توجه کاربران را به خود جلب کرده است که در این صفحه یکی از دابسمش های این پسر جوان را آماده کرده ایم که می توانید تماشا کنید.

همچنین ببینید:

سانه‌های رسمی و خبرگزاری‌های اصولگرا در ابتدا با خبری با تحت عنوان “شهادت بسیجی دهه هشتادی در تهران”، ضمن معرفی وی به عنوان یک بسیجی، نوشته بودند توسط “معترضان ” با گلوله جنگی به شهادت رسید. در این خبر که به نقل از خبرگزاری فارس منتشر شده بود چنین آورده شده بود: «بسیجی «حمیدرضا روحی بنفشه ورق» در ناآرامی‌های شب گذشته تهران توسط معترضان شهید شد.»

پیگیری ها نشان می دهد وی دارای سابقه عضویت عادی در بسیج بوده است اما در شب گذشته در اعتراضات خیابانی شرکت کرده بود. عضویت در بسیج برای عموم مردم آزاد است. تصاویر پیج شخصی او نیز حاکی از این است که او از معترضان بوده و استوری های اعتراضی زیادی منتشر کرده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *