فیلم گریه سارا و نیکا فرقانی در شبکه ایران اینترنشنال برای حمیدرضا روحی

فیلم گریه سارا و نیکا فرقانی برای حمیدرضا روحی در شبکه ایران اینترنشنال

فیلم گریه سارا و نیکا فرقانی در شبکه ایران اینترنشنال برای حمیدرضا روحی

فیلم گریه و اشک های سارا و نیکا فرقانی در شبکه ایران اینترنشنال برای مرگ حمیدرضا روحی حوادث اخیر به همراه واکنش ها به حضور سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال که مورد توجه قرار گرفته است

دوقلوهای معروف فضای مجازی؛ همه چیز از یک سریال محبوب شروع شد. دو کودک با چهره هایی معصوم و کودکانه منتخب دست اندرکاران بازی در نقش یک جفت دوقلو در سریال محبوب «پایتخت» شدند. سارا و نیکا دو قلوهایی بودند که در سریال پرطرفدار و محبوب ایرانی ها که اولین بار در سال 1390 به کارگردانی سیروس مقدم و بازی درخشان محسن طنابنده روی آنتن جعبه جادو رفت، بازی کردند.

سارا و نیکا فرقانی دو بازیگر معروف سریال پایتخت که در سوئد زندگی میکنند بعد از انتشار ویدیو انها در استخر مختلط حالا باز هم خبرساز شده اند.

فیلم گریه سارا و نیکا فرقانی در شبکه ایران اینترنشنال

مدتی از این دو بازیگر خبری نبود اما با حضورشان در شبکه ایران اینترنشنال باز هم جنجال آفرینی کردند اظهارنظر سیاسی و جنجالی انها جنجال زیادی را در شبکه های اجتماعی به وجود اورده است.

سارا در این مصاحبه اظظهار داشت که دوستش حمیدرضا روحی را از دست داده است و به خانواده او تسلیت گفت.

این دو بازیگر که در فصل های مختلف سریال پایتخت حضور داشتند بعد از انتشار ویدیویی از انها در استخر ممنوع التصویر شدند و در فصل اخر سریال پایتخت حذف شدند.

همچنین ببینید:

بیوگرافی کامل سارا و نیکابیوگرافی سارا و نیکا فرقانی + پیج اصلی اینستاگرام سارا و نیکا فرقانی

هرچند که نمیتوان آنها را به عنوان بازیگر عنوان کرد چرا که حضورشان در سریال پایتخت به دلیل دوقلو بودن آنها در سن 6 سالگی بود و در طول بازی شان چند کلمه دیالوگ گفتند و بعد از اینکه سازنده های این سریال تصمیم گرفتند فصل های بعدی هم ساخته شود حضور سارا و نیکا به نوعی اجبار شد که قصه سریال به هم نریزد.

جالب است بدانید پدر سارا و نیکا فوتبالیست بود و تو لیگ جوانان درتیم های عقاب و راه آهن 15 سال توپ زدند و بخاطر حادثه ای که در فوتبال برایشان پیش آمد دیگر نتوانستند فوتبال را ادامه بدهند و بعد از مدتی پس از فصل دو پایتخت از سال 1392 خانواده فرقانی برای ادامه تحصیل دختران دوقلو عازم کشور سوئد شدند تا دخترا در این کشور به تحصیلات خود ادامه می دهند.بیوگرافی دو قلوهای سریال پایتخت ۵ سارا و نیکا فرقانی اصل

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. شما دوتا کم بودیم که دیگه جمعشون جمع شد
    یوروو بریزین به پاشون اینده کشورن سریال پر خرج
    بعد سیستان تشنه و فقیره کشور اشوبه
    اینا گریه هم میکنن دوقلو های افسانه ای

  2. چند میگیری گریه کنی به روایت تصویر..

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *