فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال و گریه آنها

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا با شبکه ایران اینترنشنال و گریه آنها

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال و گریه آنها

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال جنجال شد و گریه هنگام مصاحبه که مورد توجه قرار گرفته است

سارا و نیکا دو خواهر دوقلوی سریال پایتخت بعد از مدتی بی خبری حالا در شبکه ایران اینترنشنال مصاحبه ای انجام داده که باز هم تیتر اول رسانه‌های کشورمان تبدیل شده است انها که از سن ۶ سالگی در سریال پایتخت بازی می کردند به لطف ساخت فصل های بعدی این سریال به عنوان کاراکترهای اصلی داستان به اجبار کارگردان از آنها استفاده کرد این دو بازیگر که چند سال است در سوئد زندگی می کنند در تجمع های ایرانیان در این کشور حضور پیدا کرده و با شبکه ایران اینترنشنال مصاحبه انجام دادند آنها در این مصاحبه برای حمیدرضا روحی گریه کرده و به خانواده او تسلیت گفتند سارا فرقانی گفت که حمیدرضا روحی دوست ما بوده است

سارا و نیکا دو بازیگر دوقلوی سریال پایتخت که سال گذشته تصاویر آنها در یکی از استخر های مختلط کشور سوئد سر و صدای زیادی در شبکه های اجتماعی به راه انداخته بود حالا در شبکه ایران اینترنشنال حضور پیدا کرده و مصاحبه سیاسی را انجام دادند.

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال

سارا و نیکا که تصاویر آنها در استخر مختلط باعث شد که از سریال پایتخت حذف شدوند و در قسمت جدید از این دو بازیگر استفاده نشد حالا با حضور در شبکه ایران اینترنشنال جنجال تازه‌ای را در فضای مجازی به راه انداخته اند و اینکه آیا سریال پایتخت قرار است از تلویزیون حذف شود یا خیر باید منتظر ماند و ببینید صداوسیما چه تصمیمی می‌گیرد.

همچنین ببینید:

واکنش سارا و نیکا فرقانی به فیلم های لو رفته +فیلم

در حال حاضر هر بازیگری که اظهار نظر ضد انقلابی کرده است سریال هایی که در آن حضور داشته از تلویزیون حذف شده است حالا باید ببینیم که آیا سریال پایتخت چنین سرنوشتی خواهد داشت یا خیر.

گفتنیست دوقلوها متولد ۸ مرداد ۱۳۸۳ از تهران هستند و در حال حاضر همراه با خانواده در سوئد زندگی می‌کنند.

فیلم کامل مصاحبه سارا و نیکا در شبکه ایران اینترنشنال و گریه آنها

آقای رسول حاتمی که اون زمان، ما رو از سریال دوباره زندگی می‌ شناخت و آشنایی نزدیکی هم با گروه پایتخت داشت وقتی برای سریال پایتخت دنبال دوقلو بودن مارا به آقای مقدم معرفی‌ کرد.

نیکا یک دقیقه از سارا بزرگتر است، سارا و نیکا اولین تجربه بازیگری خود را در هشت ماهگی در سریال دوباره زندگی به کارگردانی نادر مقدس برای شبکه پنج سیما داشتند تجربه ای که خود آنها هیچ خاطره ای از آن به یاد ندارند و در آن سریال نقش دو خواهر را ایفا می کردند که در کودکی از یکدیگر جدا شده بودند و یکی در خانواده ای ثروتمند و دیگری در خانواده مذهبی بود.
بعد از آن رسول حاتمی که دوقلو ها را از سریال دوباره زندگی می شناخت زمانی که سیروس مقدم به دنبال دوقلو همسان برای پایتخت بود آنها را معرفی می کند که در اولین جلسه پس از تست برزو نیک نژاد با آنها عقد قرارداد صورت می گیرد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. گمشید بابا تورو خدا فقط شما دوتا بچه تمساح رو کم داشتیم با اون اشکهای الکیتون چقدر گرفتید گریه کنید عنترااا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *