کنایه حریرچی صدا و سیما را با خاک یکسان کرد (فیلم)

کنایه حریرچی صدا و سیما را با خاک یکسان کرد (فیلم)

حریرچی صدا و سیما را با خاک یکسان کرد (فیلم) و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

حریرچی صدا و سیما را با خاک یکسان کرد

شب گذشته آقای حریرچی سخنگوی وزارت بهداشت شب گذشته در بخش خبری صدا و سیما حاضر شد و درباره پروتکل های بهداشتی و آمار مرگ و میر به سوالات مجری پاسخ داد.

حریرچی در پاسخ به سوال مجری مبنی بر اینکه ماسکی که آقای حریرچی استفاده میکند همیشه منحصربه فرد  بوده و یا از پیژامه است یا پارچه اتاق عمل  توضیحاتی ارائه داد که در بین حرفهایش کنایه ای زیرکانه و جالب را به صدا و سیما زد که سر و صدای زیاد را به پا کرده است.

ایرج حریرچی تبریزی (زاده ۱۳۴۵) پزشک و سیاستمدار ایرانی است. او در دورهٔ وزارت سید حسن قاضی‌زاده هاشمی و سعید نمکی  قائم مقام وزیر و سخنگوی وزارت بهداشت و معاون کل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بوده‌است. حریرچی عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران است.

همچنین ببینید: کنایه حریرچی به همسر بنیامین بهادری

کنایه حریرچی صدا و سیما را با خاک یکسان کرد (فیلم)

حریرچی تحصیلات عالی خود را در سال ۱۳۶۳ در رشته پزشکی دانشکده پزشکی دانشگاه تهران آغاز کرد و در سال ۱۳۷۲ فارغ‌التحصیل شد. وی در سال ۱۳۷۷ در رشته جراحی عمومی از دانشکده پزشکی دانشگاه تهران درجه تخصصی گرفت. حریرچی عضو هیئت علمی و دانشیار گروه جراحی در بخش جراحی ۲ انستیتوکانسر بوده‌است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *