کوثر اکبرنژاد کیست بیوگرافی و سوابق و حواشی + عکس

بیوگرافی کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی کیست سوابق و حواشی + عکس و اینستاگرام

کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی کشورمان بوده که سالها در نشریات محتلف ورزشی فعالیت میکرده است و در این حرفه سابقه زیادی دارد نام او زمانی بر سر زبان ها افتاد که در رادیو ورزش به صداوسیما حمله کرد و باعث شد حسابی مورد توجه قرار بگیرد.

کوثر اکبرنژاد خبرنگار ورزشی کیست بیوگرافی و سوابق همراه با عکس و اینستاگرام و حواشی مربوط به کوثر اکبرنژاد بائی کارشناس ورزشی یکی از خبرنگاران ورزشی که بیشتر برای رشته های ورزشی بانوان گزارش و تحلیل میکند او سالها در این زمینه فعالیت داشته است و در نشریات مکتوب و انلاین فعالیت داشته است.

خانم اکبرنژاد چند سالی از صداوسیما دور بوده و مصاحبه ای انجام نداده است و در سالهای اخیر نیز در زمینه خبرنگاری بیشتر به صورت مستقل فعالیت میکرد.

کوثر اکبرنژاد کیست بیوگرافی و سوابق و حواشی + عکس

کوثر اکبرنژاد کیست

ایشان از خبرنگاران حوزه ورزش بانوان بوده که در نشریات مختلف ورزشی کار نویسندگی و کارشناسی را انجام میداده است و سالهای زیادییست در این عرصه فعالیت دارد.

از سوابق او میتوان به فعالیت در روزنامه ابرار ورزشی و خبر ورزشی اشاره کرد.

او همچنین سالها خبرنگار بخش ورزشی چند خبرگزاری رسمی کشورمان بوده است و کار کارشناسی و تحلیل ورزشی انجام میداده است.

توهین به صداوسیما روی انتن شبکه ورزش

یکی از اتفاقاتی که باعث شد مورد توجه قرار بگیرد مصاحبه اش با رادیو ورزش در هجده آبان 1401 بود که روی انتن به صداوسیما حمله کرد او روی انتن زنده گفت : “هر کس که زندگی باشرف رو انتخاب کرده با صدا و سیمای فاسد و دروغگو همکاری نمی‌کنه”

همچنین ببینید: توهین و حمله به صداوسیما توسط کوثر اکبرنژاد روز انتن ز نده

این اقدام خانم اکبرنژاد با واکنش های زیادی رو به رو شد برخی ها از این حرف های او حمایت کرده و برخی دیگر انتقاد کردند.

این درحالیست که مشخص نیست صداوسیما آیا از او شکایت خواهد کرد یا خیر! چرا که معمولا این سازمان از افرادی که اتهام میزنند و یا توهینی میکنند از طریق حقوقی شکایت میکند به خصوص در شرایط کنونی که وضعیت کشورمان در شرایط بسیار بد قرار دارد و صداوسیما سیما در نوک انتقادات مردم قرار دارد.

به هرحال برخی از رسانه های کشورمان این جسارت کوثر اکبرنژاد را تحسین کرده اند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. ای کاش به جای قطع صدای وی، به او اجازه داده میشد که حرفش را بزند و دلیل و برهانی بر ادعای خود مبنی بر فاسد و دروغگو بودن صدا و سیما ارائه دهد، قطع کردن صدای او خلاف اصول آزادی بیان در صداوسیما است.

    • که تریبون داشته باشه برای فحاشی؟ مگه اصلا چه شخصیت مهمی بود که بخان تریبون خارج از موضوع بهش بدن. از اعتماد صداسیما سواستفاده کرده خودشو مطرح کنه. ولی ازش شکایت بشه میتونه بیاد ادعای خودشو توی دادگاه ثابت کنه تا شمام راضی بشی

  2. بهروز اسلامی

    واقعیت را گفته دقیقا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *