درگذشت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و همسرش +عکس

رهبر کره درگذشت

درگذشت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی +عکس و عمل جراحی ناموفق او را به همراه جزئیات در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

 

برخی از رسانه‌های کره جنوبی اعلام کردند که کیم جونگ اون به دلیل چند عمل ناموفق جراحی جان خود را از دست داده است

درگذشت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و همسرش +عکس

او  به دلیل ضایعه مغزی که برایش رخ داد راهی بیمارستان شد و طبق دستورات پزشکی باید چند عمل جراحی را انجام می‌داد که دو عمل را تا به حال انجام داده که هر دو عمل ناموفق بوده اند و مغزش کاملا از کار افتاده و در حال حاضر فقط قلبش با استفاده از دستگاههای مختلف میتواند بتپد.

به گفته رسانه های کره جنوبی بر اساس تدابیر امنیتی که در این کشور حاکم شده است انتشار خبر درگذشت رهبر کره شمالی ممنوع بود تا جانشین او مشخص شود.

درگذشت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و همسرش +عکس

کیم جونگ اون از دسامبر ۲۰۱۲ تا به حال به عنوان رهبر کره شمالی فعالیت دارد و به دلیل اقدامات سختگیرانه و اعدام های متعدد چهره ای منفور دارد.

او در زمانِ به قدرت رسیدن با ۲۷ سال سن، جوان‌ترین رئیس کشور در جهان بود.

در پی درگذشت کیم جونگ ایل، رهبر پیشین کره شمالی، رسانه‌های دولتی این کشور آغاز زمامداری کیم جونگ اون را اعلام کردند. روز دوشنبه، ۲۸ آذر ۱۳۹۰ (۱۹ دسامبر ۲۰۱۱)، تلویزیون دولتی کره شمالی که ساعاتی قبل خبر درگذشت کیم جونگ ایل، «رهبر اعظم» این کشور را گزارش کرده بود، اعلام داشت کیم جونگ اون، پسر رهبر سابق، با لقب «جانشین بزرگ» جانشین پدر شده‌است.

درگذشت کیم جونگ اون رهبر کره شمالی و همسرش +عکس

کیم جونگ اون سومین پسر کیم جونگ ایل است. او در سوئیس تحصیل کرده‌است.

وی تا سال ۱۹۹۸ در مدرسه‌ای انگلیسی زبان در برن سوئیس درس می‌خوانده‌است.

همچنین ببینید:

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. ‏الان تو کره شمالی مردم دارن تمرین میکنن چی جوری گریه کنن که اعدام نشن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *