قطع انگشت جانی دپ توسط امبر هرد همسرش +خشونت

گاز گرفتن انگشت جانی دپ توسط همسرش امبر هرد +عکس

گاز گرفتن انگشت جانی دپ توسط همسرش امبر هرد +خشونت و درگیری انها را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جانی دپ بازیگر مطرح هالیوود با انتشار تصویری از انگشت خود اشاره کرد که همسرش امبر هرد بند انگشت اش را با دندان کنده است! و حالا این خبر بازتاب گسترده ای در رسانه ها به وجود آورده است.

گاز گرفتن انگشت جانی دپ توسط امبر هرد همسرش + قطع بند انگشت جانی دپ

قطع انگشت جانی دپ توسط امبر هرد همسرش

این ماجرا به تیتر اول رسانه های دنیا تبدیل شده است و همچنین کاربران شبکه های اجتماعی به این موضوع پرداخته اند و برخی ها از امبر هرد انتقاد کرده و برخی دیگه موضوع را دستمایه طنز قرار داده اند.

همچنین ببینید: فیلم کتک زدن مامور پلیس راه توسط راننده لندکروز 

این اتفاق در حالی رخ داده است که سال گذشته امبر هرد با انتشار تصویری از صورتش اعلام کرد که جانی دپ او را کتک زده است و صورتش را با سیلی کبود کردi این گفته امبر هرد باعث شد که انتقادات بسیار زیادی از جانی دپ صورت بگیرد و  احزاب مدافع حقوق زنان به این بازیگر حمله کنند

گاز گرفتن انگشت جانی دپ توسط امبر هرد همسرش + قطع بند انگشت جانی دپ

این بازیگر حتی برای مدتی کاملا بیکار شد و هیچ کارگردانی به او پیشنهاد کار نمیداد و از نظر شغلی در وضعیت بحرانی قرار گرفت.

حالا قطع کردن بند انگشت اش توسط امبر هرد حالا باز نو پیکان انتقادات را به همسرش نشانه رفته است.

جانی دپ در تازه ترین ادعای خود مدعی شده که همسر سابقش، امبر هرد، در یک درگیری خانگی سیگار روی گونه او گذاشته و در ادامه به سمت او بطری پرتاب کرده که باعث قطع شدن بخشی از انگشت دستش شده است. این بازیگر ۵۶ ساله، ادعاهای اخیر خود را در جریان پرونده شکایتش از گروه مطبوعاتی News Group Newspapers Limited که مالک روزنامه The Sun است و همچنین دن ووتون، ستون نویس این روزنامه، که در مقاله ای در سال ۲۰۱۸ او را “کتک زن همسر” خطاب کرده بود ارائه کرده است.

زخمی کردن و قطع بند انگشت جانی دپ توسط امبر هرد همسرش +خشونت

دپ مدعی است که درگیری مارس ۲۰۱۵ خود با هرد، ۳۲ ساله، در استرالیا بعد از آن رخ داد که همسر سابقش صحبت های او با وکلایش در مورد تمایل دپ به یک توافق پس از ازدواج بر سر مسائل مالی شنیده است. بازیگر مجموعه فیلم های “دزدان دریایی کارائیب” ادعا می کند که این موضوع باعث خشمگین شدن هرد شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *