بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی + نصب پرچم

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی و نصب پرچم خدام المهدی را با جزئیات و آشنایی با این گروه را در مجله شبونه بخوانید.

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی

با حمله به سفارت ایران در لندن گروهی خود را طرفدار فرقه شیرازی معرفی کرده و دست به اقدام وحشیانه ای زده و به سفارت ایران در لندن تجاوز و پرچم گروه خدام المهدی را برافراشتند.

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی

خدام المهدی چه کسانی هستند؟

عده ای به اعتراض به دستگیری سید حسین شیرازی پسر سید صادق شیرازی با عنوان حمایت از بیت سید صادق شیرازی روز جمعه 18 اسفندماه 96 در لندن با بالا رفتن از دیوار سفارت پرچم های خود را به نمایش آورده و از بیت صادق شیرازی حمایت کردند.
مهاجمان که جهار تن بودند با قمه و چاقو و سلاح سرد به سفارت ایران حمله کرده و پرچمی آبی رنگ با عنوان “خدام المهدی” را بالا بردند. این پرچم متعلق به گروه خدام المهدی است که یک روحانی شیعه به نام یاسر الحبیب تاسیس کرده است.

 

نصب پرچم گروه خدام المهدی

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی

بیوگرافی یاسر الحبیب رهبر گروه خادم المهدی

یاسر الحبیب روحانی شیعه اهل کویت در تاریخ ۱۹۷۹ میلادی متولد شده است.
وی صاحب شبکه تلویزیونی «فدک» و نیز موسس «هیئت خدام‌المهدی» است.
شبکه ماهواره ای فدک دیدگاه های تندی نسبت به ایران داشته و بر دیدگاه های اختلافی بین تشیع و اهل سنت اصرار می ورزند. تلویزیون فدک تصاویری از جریان ورود به سفارت ایران و پایین کشیدن پرچم را به صورت مستقیم پخش می کرد!

 

بیوگرافی گروه خدام المهدی و فرقه شیرازی

عکس یاسر الحبیب موسس خدام المهدی

او چندین سال است که در لندن زندگی می‌کند. وی در سال ۲۰۰۱ به عضویت «هیئت خدام‌المهدی» در کویت درآمد اما در سال ۲۰۰۴ به دلیل بروز مشکلاتی میان او و دولت کویت، دفتر این هیئت پلمپ شده و شیخ الحبیب بازداشت و سپس آزاد شد و با دریافت پناهندگی به انگلیس رفت.
این روحانی به اصطلاح شیعه ۳۸ ساله را مشهور کرده، نه وابستگی او به بیت شیرازی، بلکه اصرار خستگی ناپذیرش در ناسزا گویی مستمر به همسر و صحابه پیامبر اسلام است. به همین دلیل هم در سال ۲۰۱۰ دولت کویت از یاسر الحبیب سلب شهروندی کرد.

 

مهدی حسینی هدایت کننده حمله به سفارت ایران

مهدی حسینی که گفته می شود هدایت کننده حمله به سفارت ایران در لندن است می گوید معترضان فقط قصد ابراز مخالفت با دستگیری اخیر را داشتند و این اقدام از قبل برنامه‌ریزی نشده بود، برخی از معترضان به بالای بالکن سفارت جمهوری اسلامی رفتند تا پرچم‌های گروه خدام المهدی را جلوی دوربین تلویزیون به اهتزاز درآورند. به گفته او این تظاهرات در اعتراض به بازداشت فرزند آیت الله شیرازی و همچنین ربوده شدن محمد علی الموسوی  صورت گرفته است.

واکنش حمید بعیدی‌نژاد، سفیر ایران در لندن

بعیدی نژاد می‌گوید این افراد چماق و قمه داشته‌اند و در تویتر خود نوشت:«دقايقي پيش تعداد اندكي از طرفداران فرقه شيرازي به سفارت جمهوری اسلامی ایران در لندن تعرض نموده و با شكستن پرچم، در حال شعار عليه مقامات كشور، و لعن عايشه، ابوبكر، عمر و عثمان هستند. به هنگام ورود، آنها با چماق و قمه ديده شدند. پليس در محل حاضر است.»

دستگیری مهاجمان

پلیس لندن به بی‌بی‌سی فارسی گفته است ساعت ۱۶:۲۰ به وقت محلی به آنها گزارش شد که افرادی وارد سفارت شده‌اند. پس از آن ماموران به وضعیت رسیدگی کردند. به گفته پلیس مهاجمان، که چهار نفر بودند، بازداشت شده‌اند.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *