گروه شوک عصر جدید | بیوگرافی و اجرای گروه شوک عصر جدید +پیج اینستاگرام

بیوگرافی اعضای گروه شوک عصر جدید

اعضای گروه شوک عصر جدید

گروه شوک عصر جدید (کیوان ملک مطیعی ، سعید اسد سنگابی ، امیر مرسلی) در قسمت پانزدهم برنامه خود را به اجرا دراوردند بتوانند با چهار چراغ سبز به فینال راه پیدا کرده و منتظر رای مردم بنشینند.

گروه شوک عصر جدید | بیوگرافی و اجرای گروه شوک عصر جدید +پیج اینستاگرام

این گروه که با استفاده از تکنولوژی های روز موفق شدند اجرای بی نظیری را به نمایش بگذارند و مردم را از یک نمایش زیبا به وجد آوردند به گونه که داوران مسابقه آقای امین حیایی و آریا عظیمی نژاد و سیدبشیر حسینی و خانم رویا نونهالی بدون معطلی به آنها رای مثبت دادند تا بتوانند در فینال حضور پیدا کنند.

آنها که در مرحله اول نیز موفق شدند با رای مستقیم داوران به فینال راه پیدا کنند حالا حضورشان در قسمت دوم باعث شد که نشان دهند در زمینه تصویر سازی و به کارگیری فناوری و تکنولوژی در کنار نمایشنامه بسیار جذابی که نوشته بودند اجرای بی نظیری را به نمایش دراورند.

گروه شوک عصر جدید | بیوگرافی و اجرای گروه شوک عصر جدید +پیج اینستاگرام

اسامی اعضای گروه شوک

این اکیپ متشکل از سه نفر به نام های کیوان ملک مطیعی و سعید اسد سنگابی و امیر مرسلی میباشد که با کمک یکدیگر گروه بی نظیری را تشکیل داده و با استفاده از تکنولوژی و فناوری گامی نو و جدید را در عرصه نمایشنامه و تئاتر برداشته اند.

همچنین ببینید:

آنها تلاشش کرده اند که فناوری را با تئاتر سنتی ترکیب کنند تا روح جدیدی به عرصه هنر کشورمان تزریق شود و با نگاهی نو به این عرصه داشته باشند.

گروه شوک در عصر جدید

اجرای نمایش جذاب با کمک تکنولوژی

حضور این سه نفر در قالب گروه شوک در برنامه استعدادیابی عصر جدید باعث شگفتی داوران و تماشاگران و همچنین مخاطبان تلویزیونی شد آنها در این برنامه یک نمایش نوستالژی را به اجرا دراوردند و دو شاعر محبوب از جمله سهراب سپهری و خسرو شکیبایی را به تصویر کشاندند که اقای امین حیایی اعتراف کرد یک لحظه گمان کرده که آقای خسرو شکیبایی زنده شده و در مقابل آنها در حال اجرا میباشد.

کیوان ملک مطیعی و سعید اسد سنگابی و امیر مرسلی گروه شوک عصر جدید

با اجرای این یه نفر پرونده دور دوم برنامه عصر جدید هم بسته شد و باید ببینیم چه کسانی میتوانند به مرحله بعدی راه پیدا کنند.

آدرس پیج اینستاگرام

کیوان ملک مطیعی : keivanmalekmotiee

سعید اسد سنگابی : saeed__asadsangabi

امیر مرسلی : amirmorsali1

گروه شوک عصر جدید | بیوگرافی و اجرای گروه شوک عصر جدید +پیج اینستاگرام

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *