گروه هکری انانیموس کیست اینستاگرام گروه هکری انانیموس

گروه هکری انانیموس کیست اینستاگرام گروه هکری انانیموس

گروه هکری انانیموس کیست اینستاگرام گروه هکری آنانیموس معروف به گروه ناشناس یا گمنام و حمله سایبری به سایتهایدولتی در ایران.

گروه هکری انانیموس کیست اینستاگرام گروه هکری انانیموس

گروه هکری انانیموس کیست

انانیموس نام یک گروه هکری است که به معنای “ناشناس و گمنام” میباشد هکرهای فعال در این گروه از کشورهای مختلف جهان میباشد که اقدام به هک سایتای مختلف در جهان میباشند.

این گروه در مهرماه 1401 اقدام به هک برخی از سایتهای دولتی و سازمانی ایرانی کردند و شعار خود را حمایت از اعتراضات مردمی برای مرگ مهسا امینی اعلام نمودند.

همچنین ببینید بیوگرافی گروه هکری عصای موسی کیست؟

هک شدن سایت پزشکی قانونی کشور و چند خبرگزاری دولتی ایران از جمله اقدامات این گروه بوده است.

بعد از این اتفاق سازمانها و رسانه های داخلی اقدام به مسدود کردند آی پی های خارجی کردند تا از حملات سایبری این گروه در امان بمانند.

از سوی دیگر گروه انانیموس با استفاده از وی پی ان اقدام به اتصال به آی پی ایرانی میکنند و حملات سایبری خود را به رسانه های ایرانی صورت میدهند..

حمله به اکانت های تویتر داعش

در سال 2015 این گروه با حمله به اکانت های داعش در تویتر انها را هک کرده و اقدا به انتشار تصاویر همجنسگرایان کردند.

تقریبا همه اکانت های داعش در تویتر از دسترس خارج شدند گروه انانیموس تصاویر همجنسگرایان را در این اکانت ها نمایش دادند.

حمله به سایت های انگلیس و اسرائیل و ترکیه و روسیه

از دیگر حملات این گروه در سپتامبر ۲۰۱۶ باعث شد که ۲۰۰۰۰ از سایت‌های انگلیس و اسراییل از کار انداخته شود. در روزهای کریسمس سال ۲۰۱۶، وبگاه‌های بانک‌های ترکیه  اختلال به وجود آمد.

حساب‌های توییتر مربوط به آنانیموس اعلام کردند که آن‌ها «عملیات سایبری» علیه روسیه را در تلافی حمله به اوکراین که توسط ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه انجام شده‌است را آغاز کرده‌اند

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *