گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

گروه هکری عصای موسی کیست

گروه هکری عصای موسی یک گروه قدرتمند از هکر های حرفه ای بوده که چند سالیست به جان اسرائیل افتاده است و زیرساخت های الکترونیکی آنها را به هم ریخته است مقامات اسرائیل مدعی هستند این گروه از سوی ایران مدیریت میشود.

حملات سایبری به اسرائیل

شبکه‌های تلویزیونی و رادیویی و همچنین دوربین‌های مداربسته و سایر سیستم‌های رایانه‌ای اسرائیل توسط این گروه هک شده است.

گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

بنیامین نتانیاهو بارها اعلام کرده که این گروه هکری از سوی جمهوری اسلامی ایران هدایت میشوند این گروه هکری چند باری سایت‌های امنیتی رژیم صهیونیستی را نیز هک کرده بود و با نفوذ به سایت‌های هسته‌ای اسرائیل اقدامات تخریبی بر روی آنها انجام داد که باعث شد برای مدتی کلیه زیرساخت‌های شبکه اینترنت اسرائیل به هم بریزد .

گروه‌ هکری عصای موسی اهل کجا هستند

این گروه شامل برنامه نویسان قدرتمند از سراسر جهان می‌باشد برخی رسانه‌ها مدعی هستند از سوی کشورهای عربی از جمله قطر و مصر و سوریه حمایت مالی میشوند اما رسانه‌های اسرائیلی مدعی هستند که این گروه همگی ایرانی بوده و از سوی ایران زیرساخت‌های اینترنتی اسرائیل را هدف قرار می‌دهند.

گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

اقدامات

در سال ۲۰۱۷ گروه هکری عصای موسی با حمله سایبری به تاسیسات هسته‌ای اسرائیل باعث شدند که برای مدتی کلیه تاسیسات اتمی اسرائیل از کار بیفتد و اگر مسئولان اسرائیلی برای مقابله با آن اقدامی نمی‌کردند ممکن بود انفجار بسیار بزرگی در اسرائیل رخ دهد.

در سال ۲۰۱۸ چند شبکه تلویزیونی و رادیویی اسرائیل هک شد و در سال ۲۰۲۰ بسیاری از سایت‌های اسرائیلی از جمله سایت وزارت جنگ و دارایی و خزانه‌داری اسرائیل هک شد.

در سال ۲۰۲۳ گروه هکری عصای موسی موفق شد در حین جنگ اسرائیل و حماس دوربین‌های مداربسته مقر موساد را هک کند.

گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

 

بیوگرافی گروه هکری عصای موسی

برخی از دوربین های حساس رژیم صهیونیستی توسط گروه هکری عصای موسی هک شد این گروه که گفته می‌شود از اعضای سربازان گمنام امام زمان و برخی از نیروهای فلسطینی و حزب اللهی است تشکیل شده‌اند

روز گذشته برخی از شبکه‌های صدا و سیما از این شبکه یک سیما و شبکه قرآن و رادیو پیام و رادیو جوان به مدت ۱۰ ثانیه توسط هکرهای ناشناس هک شدند و سخنرانی سران سازمان مجاهدین خلق مریم رجبی و همسرش مسعود رجبی پخش شد بعد از این اقدام گروه هکری عصای موسی به دوربینهای مدار بسته خیابان های فلسطین حمله سایبری کرده و آنها را هک کردند تا رژیم صهیونیستی موفق نشوند عبور و مرور فلسطینی‌ها را زیر نظر داشته باشد .

گروه هکری عصای موسی کیست و اهل کجا هستند +عکس و اقدامات

گروه هکری عصای موسی قبلاً نیز فایل های اساسی از نیروهای ارتش رژیم صهیونیستی را در تلگرام و دارک نت منتشر کرده بودند برای اولین بار نیست که این گروه هکری توانستند ضربه مهلکی را به رژیم صهیونیستی وارد کنند

گروه هکری عصای موسی همچنین موفق شده بودند که دوربین مداربسته جلسات سران نظامی رژیم صهیونیستی را هک کرده و صحبت‌های آنها را ضبط کنند.

همچنین ببینید:

بلاک ریوارد هکر کیست؟ گروه هکری انانیموس کیست
گروه هکر گنجشک درنده کیست اهل کجا هستند؟ هکر های عدالت علی کیست

در آن زمان، گانتز با ادعای اینکه هیچ اطلاعات امنیتی در تلفن همراه وی وجود نداشته و هکرها نمی‌توانند از آن برای اخاذی از وی استفاده کنند، «یوسی کوهن» رئیس وقت سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی (موساد) را به همکاری با نتانیاهو و تلاش برای تخریب چهره خود متهم کرد.

گروه هکری عصای موسی تصاویر دوربین‌های مشرف بر مقر موساد و یگان ۸۲۰۰ رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

در ماه‌های گذشته نیز نهادها و شرکت‌های رژیم صهیونیستی به طور مکرر هدف حملات سایبری قرار گرفتند. روز هشتم آبان روزنامه «جروزالم‌پست» گزارش کرد که گروه هکری موسوم به سایه سیاه سرورهای شرکت اینترنتی رژیم صهیونیستی «سایبرسرو» (Cyberserve) را مورد حمله هکری قرار داده و آن را از دسترس خارج کرده و تهدید به افشای اطلاعات آن کرده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. مهرداد جغفرزاده غیاثان

    آفرین احسنت به جوانان وطن پرست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *