فیلم / گریم گرگی امین حیایی در موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار

فیلم / گریم گرگی امین حیایی در موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار

فیلم / گریم گرگی امین حیایی در موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار

امین حیایی در جدیدترین فعالیت هنری خود موسقی نمایش هفت خان حضور پیدا کرده است او با گریمی جالب و متفاوت توجه بسیاری از هوادارانش را به خود جلب کرده است.

گریم گرگی امین حیایی در موسیقی نمایش هفت خان اسفندیار

او همچنین همزمان در حال بازی در یک فیلم سینمایی میباشد حیایی از بازیگران فعال کشورمان بوده که بسیاری از فیلمسازان برای اهدای نقش به او صف میکشند.

«گرگسار» در شاهنامه از پهلوانان تورانی است که در سپاه «ارجاسب» در جنگ با ایرانیان شرکت داشت. پس از گریختن «ارجاسب»، اسفندیار گرگسار را اسیر کرده و به شرط آنکه مسیر رویین دژ را به او نشان دهد، جانش را به او می بخشد و بدین ترتیب داستان هفت خان اسفندیار به راهنمایی گرگسار آغاز می‌شود.

همچنین ببینید: تغییر جنسیت مادر دارا حیایی (مونا بانکی پور)

«هفت خان اسفندیار» برداشتی آزاد از شاهنامه حکیم ابوالقاسم فردوسی و محصول سازمان هنری رسانه ای اوج است که با مشارکت بنیاد فرهنگی هنری رودکی پاییز سال جاری در تالار وحدت روی صحنه می‌برد.

یوسف‌علی میرشکاک به عنوان مشاور محتوایی در این پروژه حضور دارد.

امین حیایی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون می باشد او متولد 19 خرداد 1349 در قیطریه تهران است و فرزند بزرگ خانواده می باشد امین حیایی در بیمارستان شهدای تجریش به دنیا آمده است، برادر کوچکتر او امید نام دارد که در کار های مربوط به موسیقی فعالیت می‌کند. و خواهر او در سال 1370 فوت کرده اند. امین حیایی فارغ التحصیل کامپیوتر می باشد. مادرش معلم است و پدرش شغل آزاد دارد، اولین تجربه سینمایی او دو همسفر به کارگردانی اصغر هاشمی است که خود را مدیون ثریا قاسمی نی داند. امین حیایی و همسرش در لواسان و در منطقه ای خوش آب و هوا زندگی می‌كنند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *