فیلم گریه آرتین کوچولو برای پدر و مادرش بی قراری آرتین سرایداران

فیلم گریه آرتین کوچولو برای پدر و مادرش بی قراری آرتین سرایداران

فیلم گریه آرتین کوچولو برای پدر و مادرش آرتین سرایداران این روزها بیش از هر کسی دیگر مورد توجه فضای مجازی قرار گرفته است.

گریه آرتین کوچولو برای پدر و مادرش

آرتین سریدارن پسر بچه ای که پدر و مادرش در حادثه حرم شاهچراغ در یک حمله تروریستی به شهادت رسیدند. و او این روزها تنهای تنهاست علاوه بر پدر ومادرش برادر و خواهرش نیز در این حمله کشته شدند.

تعداد زیادی از مردم برای گرفتن حضانت این پسر بچه اعلام آمادگی کرده اند. حتی ثریا قاسمی از جمله چهره های معروفی بوده که اعلام کرده سرپرستی این پسربچه را تقبل خواهد کرد.

 

پدر ومادر آرتین برای خرید عروسی به بازار رفته بودند و در مسیر راه سری هم به حرم شاهچراغ زده اند تا زیارتی هم کنند اما به یکباره یک تروریست با اسلحه شروع به تیراندازی میکند یکی از مجروحان میگوید من در حال فرار بودم که در جایی پانه بگیرم اما به یکباره دیدم در حال خونریزی هستم و متوجه نشدم چگونه تیر خودم و ضارب معلوم نبود که کجاست فقط گلوله به سمت مردم روانه میشد که متاسفانه 15 نفر به شهادت رسیدند.

آرتین این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است و تصاویر او در بیلبورد های داخل شهر نیز با جملات مختلف دیده میشود.

همچنین ببینید :

فیلم گریه باوان دختر فرشته احمدی

فیلم کامل لحظه حمله به حرم شاهچراغ و رگبار تیراندازی

آرتین سرایداران، کودک خردسال بازمانده از حادثه تروریستی حرم حضرت شاهچراغ در شیراز است که پدر، مادر و برادرش در برابر چشمان او در این حادثه به شهادت رسیدند. علی اصغر لری گویینی نیز یکی از شهدای دانش‌‌آموز این حادثه است که پدر و برادر سه ساله او نیز در این حادثه مجروح شدند. این دیدار، ظهر امروز پس از بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در جمع دانش‌آموزان سراسر کشور انجام شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *