گوش لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی جشنواره فجر به هم ریخت

گوش لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی جشنواره فجر به هم ریخت

گوش لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی جشنواره فجر به هم ریخت جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

گوش لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی

فیلم قاتل وحشی به کارگردانی آقای حمید نعمت‌الله این روزها جنجال زیادی را در رسانه ها به وجود اورده است چرا که از اکران این فیلم در جشنواره فیلم فجر ممانعت به عمل امده است و دلیل آن هم سر تراشید لیلا حاتمی و آشکار بودن گوش این بازیگر بوده است حالا به خاطر گوش های خانم لیلا احتمی این فیلم توقیف شده و اجازه اکران به آن داده نمیشود.

گوش لیلا حاتمی در فیلم قاتل وحشی جشنواره فجر به هم ریخت

بهمن بابازاده خبرنگار حوزه هنر این خبر را منتشر کرده است و باعث شده واکنش های زیادی به ان داده شود و ما را به یاد بگیر و ببندها و ممنوعیت های دهه 60 بیاندازند.

ایرادهایی که به فیلم تازه نعمت‌الله وارد شده موهای تراشیده شده نقش اول زن با بازی لیلا حاتمی است. گرچه معلوم نیست آیا مسئله اصلی همین است با چیز دیگر چون برخی مدیران می‌گویند مسئله مو نیست، گوش است و این در حالی است که گویا در این باره نظر فقهی واحدی هم مطرح نمی‌شود.

البته بازیگری زن‌ها در سینما با سر تراشیده ماجرای تازه‌ای نیست و پیش‌تر بازیگرهای زیادی این را تجربه کرده‌اند، مثل فریماه فرجامی در فیلم «سرب»، رویا نونهالی در «زندان زنان»، زهرا داوودنژاد در «بچه‌های بد»، شایسته ایرانی در «آینه‌های روبرو»، پانته‌آ بهرام در «شنای پروانه» و رویا تیموریان در «شیفتگی» که برخی هم به نحوی با مشکل مجوز روبرو شدند.»

در نمایش شب گذشته فیلم نعمت‌الله برای شورای پروانه نمایش همچنان مشکل برخی اعضا با حجاب لیلا حاتمی پابرجا بوده تا فیلم حمید نعمت‌الله وضعیت نامعلومی برای نمایش در جشنواره فجر داشته باشد .

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *