یارانه 400 هزار تومانی به دلیل کرونا و تعطیلات

یارانه 400 هزار تومانی به دلیل کرونا و تعطیلات

یارانه 400 هزار تومانی به دلیل کرونا و تعطیلات در مجلس مطرح شده است که قرار است مورد بررسی قرار بگیرد.

یارانه 400 هزار تومانی به دلیل کرونا و تعطیلات

در این باره شهاب الدین بی مقدار نماینده مردم تبریز و عضو کمیسیون شوراها در مجلس گفت که در جلسه ای که بین وزیر بهداشت و نماینده های مجلس داشته ایم قرار شده که برای تعطیل کردن بازار شهرهای مختلف یارانه را در دو ماه اینده به 400 هزار تومان افزایش بدهیم که مردم بتوانند در خانه بمانند و شهرها را قرنطینه کنیم.

او گفت مقرر شد که برای 77 میلیون نفری که یارانه میگیرند 400 هزار تومان واریز کنیم که تا پنجم فروردین شهرهای مختلف را قرنطینه کنیم

یارانه 400 هزار تومانی به دلیل کرونا و تعطیلات

در صورت پرداخت این مبلغ باید بودجه ای به میزان 31 هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شود که با توجه به کسری بوجه دولت و شرایط اقتصادی فعلی برای دولت بسیار سخت خواهد بود اما قرار است از محل صندوق‌ها و بانک مرکزی آن را تهیه کنیم.

او توضیح داد: آقای لاریجانی پیشنهاد مرا پذیرفت و گفت به شورای سران نامه بنویسید؛ در این جلسه لاریجانی، رئیس مجلس، به وزیر بهداشت گفت چرا به شورای سران نامه ننوشتید تا هرچه را نیاز دارید ما تصویب کنیم. همچنین آقای لاریجانی تاکید کرد طبق تصویب شورای امنیت ملی، آقای نمکی به عنوان رئیس ستاد بحران کرونا همه اختیارات را دارد و می‌تواند به همه دستور دهد و هر جا تشخیص داد که کاری باید انجام شود همه باید اطاعت کنند.

تردد در خیابان‌ها و شلوغی رفت و امد

او در ادامه از شلوغی برخی خیابان‌ها انتقاد کرد: در خانه ماندن بهترین راه جلوگیری از شیوع ویروس کروناست که وزیر بهداشت و آقای لاریجانی چندین بار بر این موضوع تاکید کردند. اما روز گذشته که برای حضور در صحن علنی مجلس به بیرون از خانه آمدم متاسفانه برخی خیابان‌ها شلوغ بود و برخی مبتلایان کرونا به بیمارستان مراجعه نمی‌کنند. بر اساس اطلاعات غیررسمی‌ای که داریم بسیاری از کسانی‌ که مشکوک به ابتلا به کرونا هستند به بیمارستان‌ها نمی‌روند و از بیمارستان می‌ترسند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. 30.800.000.000.000 بیلیون تومان پولش میشه !!!!!!!!!کل خزانه بانک مرکزی و بودجه وزارت دفاع و کل در آمد نفت رو هم روی هم بریزی اینقدر نمیشه که تازه میخواین باهاش یارانه پرداخت کنید :))))))))))

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *