یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد (فیلم کامل) ترساندن بهنوش بختیاری

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد (فیلم کامل) ترساندن بهنوش بختیاری

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد (فیلم کامل) ترساندن بهنوش بختیاری توسط یوسف تیموری را در این صفحه ببینید.

یوسف تیموری این روزها حسابی در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفته است کارهای عجیب و غریب او باعث شده که برخی از رسانه ها به او بپردازند کلیپ هایی از این بازیگر منتشر شده که شوخی های عجیب و غریبی میکند شوخی هایی که از یک هنرمند شناخته شده بعید است و برخی از کاربران کارهای او را سبک بازی و جلف میدانند.

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد (فیلم کامل) ترساندن بهنوش بختیاری

یوسف تیموری بهنوش بختیاری را سکته داد

یوسف تیموری یکی از بازیگران کمدی کشورمان بوده که با شیطنت هایش او را میشناسیم او در برنامه جوکر نشان داد که چقدر بازیگر پر جنب وجوشی است و همه مهمانان جوکر را آسی کرده بود این هنرمند در روزهای اخیر نیز با کارهای عجیب خود حسابی در فضای مجازی مورد توجه قرار گرفته است از موتور سواری در خانه روی فرش گرفته تا ترساندن دوستانش موقع خواب که در نوع خود جالب است.

آقای تیموری حالابه سراغ بهنوش بختیاری رفته و او را به شدت ترساند و تا مرز سکته برد .

آقای تیموری سالهای زیادی است که در عرصه بازیگری و کارگردانی فعالیت دارد او یک ازدواج ناموفق داشته است که ازدواجش نیز در نوع خود بسیار عجیب بود.

تیموری با یک خانم تایلندی که دارای یک فرزند پسر بود ازدواج کرد و چندسالی با هم زندگی میکردند و حتی از تایلند به ایران مهاجرت کرد و مدتی با همراه همسرش در ایران زندگی میرکد اما این خانم به یک باره او را ترک کرد و از ایران رفت که بعدا مشخص شد به بیماری سرطان مبتلا بوده و در نهایت فوت کرده است..

یوسف تیموری متولد ۶ دی ماه سال ۱۳۵۸ است. او در غرب تهران متولد شد. در دوره دبیرستان یکی از شاگردان ممتاز بود و در سال ۱۳۷۶ با سریال سرزمین سبز به کارگردانی مسعود رسام وارد حرفه بازیگری شد. این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون که بیشتر به عنوان بازیگر فیلم‌های طنز شناخته می‌شود.

شهرتش با سریال «مجید دلبندم» به کارگردانی رضا عطاران از سال 77 شروع تا اینکه سال 1380 با سریال « زیر آسمان شهر» مهران غفوریان به اوج رسید. او میگوید در کار صادرات و واردات لوسترهای مدرن هستم ، زمانی که درگیر بازیگری نباشم در فروشگاه اسکار لوستر مشغول واردات و صادرات لوستر هستم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *