بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر

یوسف تیموری متولد 6 دی سال 1358 در تهران است. دارای دو خواهر و یک برادر است در سال 1380 با فیلم دختر شیرینی فروش اولین گام خود را در عرصه بازیگری برداشت اما اوج شهرت او با مجموعه طنز سیب خنده و سریال زیر آسمان شهر در نقش فولاد بود.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و همسر اول و دوم و فرزندان +عکس
یوسف تیموری و خواهرش

یوسف تیموری با خانمی اهل کشور تایلند ازدواج کرد که این خانم از همسرش سابقش دارای دو فرزند بود ازدواج انها بعد از چند سال به طلاق انجامید و این زن تایلندی بر اثر سرطان درگذشت. در ادامه به بیوگرافی یوسف تیموری و همسرش و ماجرای افشاگری و پرده برداری از راز مهم زندگی خصوصی یوسف تیموری را در مجله شبونه بخوانید.

یوسف تیموری کیست و اهل کجاست

یوسف تیموری از بازیگران باسابقه سینما و تلویزیون کشورمان بوده و اهل غرب تهران است او را به عنوان یک بازیگر کمدی و طنز می‌شناسیم او سال‌هاست در عرصه سینما و تلویزیون فعالیت دارد و علاوه بر بازیگری کار نویسندگی و کارگردانی را هم انجام می‌دهد بدون شک یوسف تیموری را می شناسید و حتماً فیلم‌ها و سریال‌های او را دیده اید طنازی یوسف تیموری باعث شده که او نسبت به سایر بازیگران طنز کشور ما متمایز شود.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و پدر و مادرش
یوسف تیموری و پدر و مادرش

یوسف تیموری از سال های بسیار دور در تلویزیون ایران بازی کرده است او با سریال سیب خنده که یک سریال طنز بود به شهرت رسید سریال طنزی که با استقبال مردم قرار گرفت جالب است بدانید یوسف تیموری با یک خانم تایلندی که صاحب یک فرزند پسر بود ازدواج کرد و او را هم به ایران آورد و مدتی با هم زندگی کردند اما به یک باره این زن تایلندی تصمیم گرفت ایران را ترک کند و از یوسف تیموری جدا شود و در حال حاضر مجرد بود بعد ازدواج نکرده است در این صفحه بیوگرافی و سرگذشت یوسف‌تیموری خواهیم پرداخت

زندگی شخصی

یوسف تیموری بازیگر ایرانی با نام کامل یوسف تیموری واقف در ۶ دی ماه 1359 در تهران به دنیا آمده است

برادرش طراحی صحنه و اجرای گریم کار می کند و پدرش در اجرای دکور فعالیت دارد.

بیوگرافی یوسف تیموری و همسرش تایلندی + ماجرای طلاق يوسف تيموري

پدرش بازیگر پیشکسوت سینما و گوینده و مجری رادیو و تلویزیون است‌.

وی فرزند فریدون تیموری واقف پیشکسوت و بازیگر سینما ایران گوینده رادیو و تلویزیون ملی ایران در قبل از انقلاب بوده است.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر
فعالیت حرفه ای در سینما و بازیگری

تیموری در در خانواده هنرمند و سینمایی بزرگ شده و پدرش از بازیگران پیشکسوت سینما و از گویندگان خوش صدای رادیو و تلویزیون بوده و وی نیز جا پای پدر گذاشته و وارد حرفه سینما و بازیگری شده است .
از کودکی پدرش را الگوی خود قرار داده و تحت آموزش های پدرش فوت و فن بازیگری و هنر سینما را آموخته و همچنین در کلاس های استاد سمندریان شرکت کرده است

پیشنهاد ما :

 

عکس قدیمی یوسف تیموری و شهاب حسینی
عکس قدیمی یوسف تیموری و شهاب حسینی

عکس اینستاگرام  یوسف تیموری

هنرمندی که هم در فیلم های جدی و هم در ژانر کمدی نقش آفرینی کرده و در هر دو موفق عمل کرده است .
از سال ۱۳۷۶ بطور جدی وارد حرفه سینما و تلویزیون شده و اولین بازی خود را در سریال سرزمین سبز نقش آفرینی کرده است‌. سپس به فاصله یک سال در سریالهای مجید دلبندم و سیب خنده و زیر آسمان شهر در نقش پولاد و زندگی به شرط خنده و این چند نفر بازی کرد.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی + طلاق يوسف تيموري
یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی

زندگی شخصی یوسف تیموری

درخشش و بازی خوب و طبیعی او در جلوی دوربین باعث شد تا وی نیز او در میان بازیگران مطرح و خوشنام جای بگیرد و به یکی از بازیگران موفق و چهره معروف سینما و تلویزیون ایران تبدیل شود.

یوسف تاکنون موفق به کسب جایزه از جشنواره و فستیوال های سینمایی شده که می‌توان به جایزه بهترین بازیگر مکمل‌ مرد از اولین‌ دورهٔ جشنواره جام‌جم اشاره کرد.

یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی
یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی

فعالیت موسیقایی و ورزشی

بازیگر طنز سینمایی ایران علاوه بر هنرنمایی در تلویزیون و سینما به موسیقی و خوانندگی نیز علاقه مند است و به طور حرفه ای گیتار می نوازد و همچنین اهل ورزش و فعالیت ورزشی می باشد.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی + طلاق يوسف تيموري
یوسف تیموری بازیگر و همسرش تایلندی

ازدواج و عکس همسر

یوسف تیموری بعد از سالها با یک خانم تایلندی ازدواج کرده و صاحب یک پسر به نام آرمین بوده و نام همسرش نیز راپان است.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر

افشاگری یوسف تیموری درباره پسرش

تیموری در جدیدترین مصاحبه ها درباره زندگی خصوصی و شخصی خود دست به افشاگری زد از بزرگترین راز زندگی خود پرده برداری کرد .

وی بتازگی در برنامه تلویزیون گفت : آرمین پسر واقعی من نیست و پسر همسرم بوده که مرا به عنوان پدر بعد از ازدواج با مادرش قبول کرده است .

عکس یوسف تیموری پسرش (فرزند)
عکس یوسف تیموری پسرش (فرزند)

عکس راپان تیموری همسر یوسف تیموری

من از همان اول که با راپان ازدواج کردم ، این موضوع را با او در میان گذاشتم و او نیز قبول کرد که من پدرش باشم.
اما اکنون با شرایط فعلی کشور و گرانی و وضعیت اقتصادی بد همسرم و پسرش به کشورشان بازگشتند و من از لحاظ مالی حمایتشان می کنم.
مردم وقتی مرا همراه آرمین میدیدند ، میگفتند که اصلا شبیه تو نیست و اصلا پسر تو نیست.
حالا خودم اعتراف می کنم که آرمین پسر همسرم بود و من فرزندی ندارم.

تصاویر یوسف تیموری و همسرش و فرزند
تصاویر یوسف تیموری و همسرش و فرزند

علت ازدواج با دختر تایلندی

بازیگر در جواب اینکه چرا با دختر تایلندی ازدواج کرده بود با یه دختر ایرانی ازدواج نکرده گفت: برای بازیگری به شرایط من ازدواج به دختر ایرانی بسیار سخت بود و من ترجیح دادم که با یک دختر خارجی ازدواج کنم.
البته رسم و رسومات کشور تایلند بسیار سخت بوده و امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد.
وقتی من برای همسرم توضیح دادم که در ایران مردان می توانند چند همسر اختیار کنند ، واقعا تعجب کرده بود و باور نمی کرد.

اینستاگرام یوسف تیموری :

Yousefteymoori

آثار سینمایی و سریال های یوسف تیموری

پا تو کفش من نکن
مجنون لیلی
خواستگار محترم
دختر میلیونر
بچه‌های نسبتاً بد
عاشقی با اعمال شاقه
به روح پدرم
پنچری
آمین
خروس
دست بالای دست
خط شکن
یک وجب خاک
قرارگاه مسکونی
زندگی به شرط خنده مظلومی
زیر آسمان شهر و….

ماجرای طلاق یوسف تیموری از همسر تایلندی
ماجرای طلاق یوسف تیموری از همسر تایلندی

جدایی یوسف تیموری و همسرش

رکنا: یوسف تیموری در برنامه اینترنتی “ام شو” گفت که همسرش او را ترک کرده است و در حال حاضر مجرد است.

به گزارش گروه فضای مجازی رکنا، یوسف تیموری بازیگر کشورمان با حضور در برنامه “ام شو” با اجرای مجید صالحی گفت که همسر و فرزندخوانده اش او را ترک کرده اند.

مرگ همسرش بر اثر سرطان

راپان، همسر تایلندی یوسف تیموری که دو سال پیش از او جدا شده و به کشورش بازگشته بود، بر اثر بیماری سرطان، درگذشت.

این بازیگر با به اشتراک گذاشتن یک ویدئو در اینستاگرامش، با اعلام این خبر گفت که همسر سابقش، حدود یک ماه پیش در تایلند درگذشته است و او به دلیل عید نوروز و مسائلی دیگر، تصمیم گرفته این اتفاق را دیرتر اطلاع‌رسانی کند.

یوسف تیموری در همین ویدئو، از پسرخوانده‌اش به نام آرمین یاد کرد که حاصل ازدواج پیشین همسر تایلندی‌اش بوده و تاکید کرد همیشه خود را متعهد حمایت از او می‌داند.

بیوگرافی یوسف تیموری و همسرش تایلندی + ماجرای طلاق یوسف تیموری

علاقه به موسیقی

موسیقی را دوست دارم و خودم هم گیتار می نوازم و به طراحی صحنه هم علاقه دارم و به آن نیز می پردازم.

بهترین کارگردانها از نظر یوسف تیموری

حاتمی کیا، کیارستمی، مهرجویی و کیمیایی و از جوانترها هم می توانم به شاهد احمد لو ، اصغر فرهادی و مازیار نیلی اشاره کنم.

علاقه به سریال مجید دلبندم

در تلویزیون “مجید دلبندم” به لحاظ سادگی و روان بودن کار و همچنین اولین تجربه ام با رضا عطاران و در سینما “بوتیک” را بیشتر دوست دارم.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر و پدر و مادر عکس
تصاویر یوسف تیموری بازیگر و پدر و مادرش

الگوهای بازیگری

نمی توان گفت الگو ولی در کارها و فیلمها سعی می کنم روی کارهای بهروز وثوقی و پرویز فنی زاده در قبل از انقلاب و خسرو شکیبایی، پرویز پرستویی و امین حیایی بعد از انقلاب بیشتردقیق شوم.

آرزوی یوسف تیموری

اجازه می خواهم این سوال شما را بایک بیت شعر جواب دهم. پرم از راه، از پل، از رود، از موج. پرم از سایه برگی در آب چه درونم تنهاست.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر عکس

من نگاهی کلی تر دارم و معتقد هستم با وجود رسانه های مختلف و دسترسی مخاطب به آثار مختلف در دنیا اما تلویزیون کماکان مخاطب خود را دارد و مردم در اقصی نقاط ایران به تلویزیون اعتماد دارند و علاقه مند هستند که اوقات فراغت شان را با مجموعه هایی که از رسانه ملی پخش می شود و با فرهنگ خودمان همخوانی دارد، سپری کنند. این یعنی ماهم باید تلاش دو چندان داشته باشیم تا آثاری قوی، پرمحتوا و خوش ساخت را روانه آنتن کنیم تا مخاطب سیما پای تلویزیون بنشیند و آنچه را که نیاز است از تلویزیون داخلی که قطعا تولیداتش با حفظ موازین اخلاقی و اعتقادی ساخته شده است، دنبال کند.  به نظرم تلویزیون روند رو به رشدی داشته است و امیدوار هستم سال آینده با نگاه ویژه مدیران محترم سیما آثار تلویزیون به خصوص در حوزه نمایش چه به لحاظ کمی و چه به لحاظ کیفی در بهترین سطح ممکن باشد. امیدوار هستم فیلمنامه های قوی نوشته شود و فرصت کافی دراختیار کارگردانان قرار بگیرد تا با تمرکز کامل سریال های جذاب ساخته شود. ما نیرو های کارآمد و کاربلد کم نداریم، پس باید به آنها وقت بدهیم و اعتماد کنیم.

بیوگرافی یوسف تیموری بازیگر عکس

شغل دوم یوسف تیموری

یوسف تیموری در زمینه لوستر فورشی فعالیت میکند او میگوید که من زمانی که در بازیگری فعالیتی ندارم در کار لوسترهای لوکس فعالیت میکنم

تاکنون کارگردانی دو تله فیلم را انجام داده ام که پخش شده است و به زودی هم یک تله فیلم دیگر را کارگردانی می کنم که مراحل پایانی خود را می گذراند. بازیگر سریال «پنچری» گفت: تمرکز جدی من روی بازیگری است و قصد انجام کاری به جز این را ندارم به تازگی شنیده بودم که می گفتند: تیموری شغل دوم دارد، اما این موضوع مربوط به گذشته است که من در زمینه فروش لوسترهای مدرن فعالیت داشتم که صرفا برای کسب تجربه بود و در حال حاضر فقط بازیگر هستم! دیباچه

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *