جدایی یوسف تیموری بازیگر از همسرش تایلندی + ماجرای کامل

جدایی یوسف تیموری از همسرش تایلندی + فیلم ماجرای کامل

جدایی یوسف تیموری بازیگر از همسرش + ماجرای کامل جدایی او را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

جدایی یوسف تیموری بازیگر از همسرش

یوسف تیموری بازیگر معروف کشورمان که با یک خانوم تایلندی ازدواج کرده بود بعد از گذشت سالها از همسرش جدا شد

جدایی یوسف تیموری از همسرش تایلندی + ماجرای کامل

این خانم تایلندی از همسر سابق اش یک پسر داشته و بعد از آشنایی با یوسف تیموری با یکدیگر ازدواج می‌کنند

او بعد از چند سال در  برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی درباره زندگی شخصی اش صحبت هایی کرد که برایش حسابی دردسرساز شد

ایشان گفت که مدت زیادی است که همسرش به همراه فرزند خوانده اش به تایلند رفته و من را ترک کرده است و همین صحبت های او باعث شد که بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی به آن واکنش نشان داده و به صفحه اینستاگرام رفته و برای او کامنت های متعددی بگذارند.

جدایی یوسف تیموری بازیگر از همسرش تایلندی + ماجرای کامل

یوسف تیموری در سال ۱۳۵۸ در غرب تهران به دنیا امده است در دوره دبیرستان یکی از شاگردان ممتاز بودو درسال ۱۳۷۶ با سریال سرزمین سبز بـه کارگردانی مسعود رسام وارد حرفه بازیگری شد. این بازیگر سرشناس سینما و تلویزیون کـه بیشتر بعنوان بازیگر فیلم‌هاي طنز شناخته میشود با یک دختر تایلندی ازدواج کرده اسـت.

یوسف تیموری سالها پیش با دختری تایلندی با نام راپان ازدواج کرد کـه خیلیها از این ازدواج متعجب شدند. او در مورد ازدواجش با یک خانم خارجی گفته اسـت کـه ازدواج با یک دختر ایرانی برای بازیگری چون او کمی سخت بود.

–من فکر می کردم که ایران کشور خلوتی است و خیلی با کشورهای دیگر در ارتباط نیست. حتی فکر می کردم حال و هوای این کشور مثل کشورهایی همچون پاکستان و افغانستان یا عراق است. اما بعد از آشنایی با یوسف کلا نظرم عوض شد. قبلا فکر می کردم این کشور، کاملا تاریخی و قدیمی است و چندان مدرن نشده اما بعد از آشنایی با یوسف و رفت وآمد به ایران فهمیدم که کاملا مدرن هم شده و روابط زیاد و خوبی با بقیه کشورها دارد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *