بیوگرافی نگین معتضدی و همسر اول و دومش امین امانی +طلاق و عکس و قد

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش کیست + عکس و سوابق و تصاویر

نگین معتضدی کیست و اهل کجاست

نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون متولد 3 مهر 1364 در تهران و اهل اهل شمیران محل حصار بوعلی است میباشد یک خواهر به اسم طلا دارد که او بازیگر است در سا 1399 با امین امانی کارگردان سینما ازدواج کرد. در سال 1391 و حضور در بیش از 40 اپیزد چهره اش شناخته شده و بازی در سریال نمایش خانگی « ویلای من » کاری از مهران مدیری در همان سال موجب شهرت وی می شود .

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش و فیلم ها و سریالهای او خواهیم پرداخت.

  • نام کامل: نگین معتضدی
  • سن : 3 مهر 1364
  • محل تولد : تهران
  • حرفه : بازیگر، نویسنده
  • تحصیلات : رشته نمایش
  • سال‌های فعالیت : 1387–تاکنون
  • شهرت : سریال ویلای من
  • همسر اول : جواد خیرخواه
  • همسر دوم : امین امانی
  • نسبت : خواهر طلا معتضدی نویسنده و بازیگر
  • پیج اینستاگرام : neginmotazedi.official

بیوگرافی نگین معتضدی و همسر اول و دومش امین امانی +طلاق و عکس و قد

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

نگین معتضدی بازیگر ایرانی 3 مهر 1364 در تهران به دنیا آمده و دانش آموخته رشته نمایش می باشد.
او خواهر طلا معتضدی از نویسندگان و فیلمنامه نویسان مطرح ایرانی می باشد.

نحوه ورود به بازیگری

خانم معتضدی به گفته خودش در زمانی که در دانشگاه تحصیل می کرد تست های زیادی برای بازیگری داده بود اما هیچ کدام مورد قبول واقع نشده بود بعد از مدتی با همکاری یکی از استادان در فیلم راز در سال ۸۷ نقش آفرینی کرد .

 

بیوگرافی نگین معتضدی

عکس همسر نگین معتضدی

شهرت و شناخته شدنش با با حضور در کارهای مهران مدیری انجام شد.

 

بیوگرافی نگین معتضدی و مادرش

عکس نگین معتضدی و مادرش

او از جمله بازیگرانی است که مهران مدیری استعداد بازیگری را کشف کرده و در آثار و سریال های او بیشترین همکاری را داشته است در فیلم سینمایی است ساعت ۵ عصر نیز بازی کرده.

 

عکس نگین معتضدی در سریال کوبار

همچنین در سریال های نمایش خانگی مهران مدیری مانند ویلای من و شوخی کردم و سریال های گذر از رنج ها و جدیدترین اثرش سریال کوبار حضور داشته است.

عکس نگین معتضدی

نویسندگی و علاقه مند به ادبیات

بازیگر جوان علاوه بر بازیگری در عرصه نویسندگی و ادبیات نیز فعالیت دارد دلنوشته و داستان های کوتاه ای را به چاپ رسانده است.

علاقه مندی ها و سرگرمی

هنرمند ایرانی درباره علاقه به ادبیات گفت وقتی که خواهر نویسنده داشته باشیم و دوران کودکی خود را با کتاب و ادبیات گذرانده باشی صد در صد به کتاب و خواندن و مطالعه علاقه مند می شویم.

بیوگرافی نگین معتضدی و خواهرش طلا معتضدی

نگین معتضدی و خواهرش طلا

من نیز به دلیل اینکه خواهرم طلا که نویسنده بود وارد کار نویسندگی و ادبیات شدم و علاقه بسیاری به نوشتن دارم اما خانه داری به آشپزی من خوب نیست و اهل آشپزی کردن نیستم .

همسر اول

او در سال 95 با جواد خیرخواه ازدواج کرد اما بعد از مدتی از هم جدا شدند

جواد خیرخواه نگین معتضدی

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه +ماجرای طلاقبیوگرافی نگین معتضدی و همسرش جواد خیرخواه +ماجرای طلاق

ازدواج و همسرش دوم

خانم نگین معتضدی در سال 1399 با آقای امین امانی بازیگر و نویسنده معروف ازدواج کرد

او در اینستاگرامش با اشتراک گذاشتن عکس امین امانی نوشت:

باز می لرزد دلم ، دستم، باز گویی در هوای دیگری هستم… آی نپریشی صفای زلفکم را باد، آبرویم را نریزی دل، ای نخورده مست… لحظه ی دیدار نزدیک است

بیوگرافی نگین معتضدی و همسر اول و دومش امین امانی +طلاق و عکس و قد

در پستی دیگر برای همسرش نوشته:

چه لطیف است حس آغازی دوباره، و چه زیباست رسیدن دوباره به روز زیبای آغاز تنفس و چه اندازه عجیب است ، روز ابتدای بودن! و چه اندازه شیرین است روزی که بودن با تو را آغاز کردم

چقدر خوشحالم که به دنیا اومدی، چقدر خوشحالم که مال من شدی و چقدرررر خوشبختم که تمام زندگی منی….تولدت مبارک دلیل تمام خوشبختی من💕💕

نگو دوستت دارم…. انسان این واژه را می شنود واژه از پوستش رد می شود! با نگاهی پایین می رود! اسب های قلبش شیهه می کشند! تندتر می دوند! بر سینه اش محکم تر سم می کوبند!! نگو دوستت دارم انسان باور می کند افسارِ اسب وحشی را به دستت می دهد! به تو تکیه می کند! در آغوشت اشک می ریزد! یال هایش را می دهد تو شانه کنی

بیوگرافی نگین معتضدی و همسر اول و دومش امین امانی +طلاق و عکس و قد

فیلم های سینمایی و سریال نگین معتضدی

تله فیلم راز – ۱۳۸۷
سپید و سیاه – ۱۳۸۸
خیابان یک‌ طرفه – ۱۳۹۰
شیرین قناری بود – 1390

بیوگرافی نگین معتضدی بازیگر سینما و تلویزیون

عکس اینستاگرام نگین معتضدی و همسرش

به خاطر مهدی – ۱۳۹۰
دزد و پری – ۱۳۹۳
لاله‌ های واژگون – ۱۳۹۴
ساعت 5 عصر – 1395
سریال خلسه
شاید برای شما هم اتفاق بیفتد – ۱۳۹۲
مثل من، مثل تو – ۱۳۹۳
گذر از رنج‌ها – 1393
تیکه بر باد

بیوگرافی نگین معتضدی بازیگر و همسرش جواد خیرخواه +ماجرای طلاق

 

کشیک قلب – 1395
شهرک جیم – 1395
روزهای بهتر – 1395
دیوار شیشه ای –

از دانشگاه تا دفاتر سینمایی

من سال ۸۶ که وارد دانشگاه شدم خیلی زیاد به تصویر و فیلم و سریال علاقمند بودم تا نمایش، شایدم که حقیقت این باشه که من خیلی جرات نمایش ندارم، بنظرم تئاتر خیلی معقوله ترسناکیه، اما همون سال های اولیه در نمایش و پایان نامه های بچه های دانشگاه کار کردم اما مدام به دفتر های سینمایی که استادام معرفی می کردن می رفتم تست می دادم ولی اتفاقی نمی افتاد

تیپ جنجالی نگین معتضدی

بیوگرافی نگین معتضدی

بالاخره بعد از یک سال تست …

بعد از یکسال تست دادن مدام، یادمه که یه روزی آقای حسین خضوعی (دستیار کارگردان) به من زنگ زدند و گفتند یکاری دارم شروع میکنم و برام جالبه که تو هر دفتری که می رم تست تو هست، تو چطوری این همه دفتر رفتی …؟

بیا دفترمون که با همدیگه صحبت کنیم، به این ترتیب بعد از یک هفته تست اولین بار در یک تله فیلم بنام راز در سال ۸۷ در کنار شبنم مقدمی و شهرام قائمیان جلوی دوربین رفتم

جراحی زیبایی نکرده ام و نمی کنم

وی درباره از دست دادن تعداد زیادی نقش بخاطر فرم بینی اش صحبت کرد و گفت هیچوقت حاضر نیست آن را عمل جراحی کند.

نگین معتضدی: از زمانی که یادم می‌آید طلا بود و کتاب. او زودتر از من وارد کار شد. هیچ‌وقت او و کتاب از هم جدا نبودند. همیشه در اتاقش در حال کتاب خواندن بود.

بیوگرافی نگین معتضدی و همسر اول و دومش امین امانی +طلاق و عکس و قد

قطعا حضور یک آدم کتابخوان در خانواده به‌شدت تاثیرگذار است؛ به خصوص روی خواهر کوچکترش. به نظرم خواهر بزرگتر یک‌جورهایی الگو است. شاید اگر طلا می‌رفت سمت مهندسی، من هم به آن سمت می‌رفتم. تاثیری که طلا در زندگی من داشته خیلی مهم است.

من حتی تئاتر را هم با طلا شناختم و حتی نخستین تئاتر زندگی‌ام را با طلا رفتم. زمانی که طلا به رشته تئاتر رفت من می‌خواستم دامپزشکی بخوانم چون به حیوانات علاقه زیادی دارم. اما وقتی با او سر کارهایش رفتم، دیدم به آن محیط و کار علاقه دارم و رفتم دنبال مسیری که او رفته بود.

پیشنهاد میکنیم ببینید

طلاق نگین معتضدی بازیگر از همسرش
ازدواج نگین معتضدی و امین امانی +نحوه آشنایی
بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

چقدر مهران مدیری در تغییر مسیرتان به‌سمت آثار طنز و حضور در این حوزه تاثیر‌گذار بود؟

قبل از همکاری با مهران مدیری من نه پیشنهاد طنز و نه علاقه‌ای به فعالیت در این حوزه داشتم و همان‌طور که از کارنامه کاری‌ام مشخص است پیش از آن در آثار درام و ملودرام دیده شده بودم اما با همه این‌ها چه‌کسی می‌تواند به پیشنهاد همکاری با مهران مدیری نه بگوید؟

بیوگرافی نگین معتضدی و همسرش

تجربه همکاری با او برایتان چطور بود؟

صبح روزی که قرار بود به دفتر آقای مدیری بروم از شدت استرس به مادرم گفتم می‌خواهم تماس بگیرم و قرار را کنسل کنم و واقعا مواجهه با آقای مدیری که از سال‌ها قبل جزو اسطوره‌هایم بود برایم کار دشواری بود اما این برخورد بسیار خوب اتفاق افتاد و آقای مدیری با من که آن زمان نهایتا سه سریال و ده تله فیلم بازی کردم بسیار متواضعانه و فروتن برخورد کرد و من با خودم گفتم وقتی چنین ناخدایی هست من چرا سوار کشتی نشوم.

تلاش‌ها و عملکرد مهران مدیری و گروه او باعث شد کاراکتر من سریال ویلای من به‌خوبی شکل بگیرد تا آن‌جایی که با گذشت چندسال از پخش سریال هنوز من را با نام هنگامه مهاجر یا خانم وکیل می‌شناسند.

نظر نگین معتضدی درباره خواهرش

داشتن خواهر نویسنده از کودکی روی من آنقدر تاثیر گذاشت که دیگر حتی لازم نبود در بزرگسالی از او تاثیر بگیرم وقتی خواهری داشته باشی که به‌جای عروسک‌بازی برایت قصه‌های صمد بهرنگی را بخواند مسلما جهانی پر از تخیل خواهی داشت.

طلا چهار سال از من بزرگ‌تر است و تمامی خاطرات من از او محدود می‌شود به این‌که او برایم قصه تعریف می‌کرد، کتاب می‌خواند یا برایم کارتون می‌خرید.

طلا من را با کتاب آشنا کرد و کتاب عنصر جداناپذیر زندگی من شد. طلا کاراکتری قوی دارد و برای من که در کودکی شخصیت حساس و زودرنجی داشتم، باعث شد تا بتوانم با اتفاقات زندگی راحت‌تر کنار بیایم.

در اوایل شروع فعالیتم شرایط بسیار دشوار بود و باید خودم را به همه و گروه‌هایی که در آن بودم ثابت می‌کردم گاهی که کم می‌آوردم وجود طلا به‌عنوان یک شخصیت قوی در کنارم تاثیر‌گذار بود تا بتوانم مسیرم را ادامه دهم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عزت‌الله فلاح کیش

    عکس‌های‌خوبی‌ندارد‌،وبسیار‌بی‌کیفیت‌است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *