همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟ + بیوگرافی راپان همسر یوسف تیموری

همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟

همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟ + بیوگرافی راپان همسر يوسف تيموري بازیگر را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟

همسر این بازیگر یک خانم تایلندی بوده که سالها پیش با یکدیگر ازدواج کرده اند .

همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟ + بیوگرافی راپان همسر یوسف تیموری

این خانم قبلا یک بار ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر بود که بعد از جدایی از همسر سابقش با یوسف تیموری ازدواج میکند.

این هنرمند که با برنامه ها و سریالهای طنز موفق شد به شهرت دست پیدا کند در یکی از مصاحبه هایش گفته بود که به این دلیل با دختر ایرانی ازدواج نکردم چون من را جدی نمیگرفتند!

در نهایت ازدواج او با یک خانم تایلندی باعث شد که ازدواجش حسابی خبرساز شود.

این هنرمند شناخته شده کشورمان چندی پیش در برنامه ام شو با اجرای مجید صالحی شرکت کرد و از زندگی شخصی خود درد و دل هایی کرد و گفت که همسر تایلندی اش او را رها کرده و به کشورش برگشته است.

همسر تایلندی یوسف تیموری کیست؟ + بیوگرافی راپان همسر یوسف تیموری

در گفت‌وگو‌هاي چندین سال پیش او درباره‌ي فرزندش گفته بود: نخستین باری کـه فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد. دیدم کاملا شبیه همسرم اسـت. اما رفته رفته کـه بزرگتر شد بـه مـن هم شبیه شد. بـه آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد کـه مـن مخالفت کردم. یوسف تیموری بعدتر در برنامه‌ي تلویزیونی دیگری مطرح کرد کـه آرمین فرزند واقعی او نیست.

–با توجه به رسم و رسومات کشور تایلند امکان داشتن همسر دوم وجود ندارد و زنان آنجا به هیچ وجه با همسر دوم کنار نمی آیند. وقتی من برایش توضیح دادم که در کشور ما میشود چند همسر داشت واقعا تعجب کرده بود و باورش نمی شد. چون اصلا در فرهنگ آنها چنین مسئله ای وجود ندارد.

–اولین باری که فرزندم آرمین را دیدم خیلی توی ذوقم خورد (می خندد). دیدم کاملا شبیه همسرم است. اما رفته رفته که بزرگتر شد به من هم شبیه شد. به آرمین یکی دو کار برای بازی پیشنهاد شد که من مخالفت کردم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *