بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش و فرزندان +عکس و خانواده

بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش کیست و فرزندان +عکس و خانواده

حسین رفیعی کیست و اهل کجاست

حسین رفیعی Hossein Rafiei بازیگر سینما و تلویزیون است که به عنوان بازیگر طنز شناخته میشود او متولد 15 دی ماه 1348 در محله نظام آباد تهران بوده و اصالتا اراکی است و کار خود را برنامه نیم رخ در قالب کاراکتر فه فه در کنار امیرحسین مدرس اغاز کرد او دارای لیسانس بازیگری میباشد حسین رفیعی متاهل بوده و نام همسرش عطیفه نظری گلپایگانی میباشد  و دارای دو فرزند به نام های باربد و نارگل است.

در ادامه مجله شبونه به بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش و فرزندان و سوابق  وزندگی شخصی و مصاحبه او خواهیم پرداخت..

بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش و فرزندان +عکس و خانواده

 

بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش

حسین رفیعی بازیگر و مجری ایرانی در ۱۵ دی ۱۳۴۸ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته نقاشی می باشد.

رفیعی با برنامه خان دایی جان با بازی نادر سلیمانی و نقش ف ف و اجرای برنامه نیمرخ مشهور شد‌.

حسین رفیعی را اگر تنها با فَـ فَـ نشناسیم، قطعا فَـ فَـ جزئی از خاطرات کودکی و نوجوانی بسیاری از ماست. رفیعی متولد سال ۴۸ در اراک است، به گفته خودش کودکی پر جنب و جوشی داشته و درصدد تجربه هرچیزی بوده، از همین رو او استاد نقاشی است که در تلویزیون مجری‌گری می‌کند، روی استیج می‌روند و در تئاتر، فیلم و سریال بازی می‌کند. رفیعی در خاطرات سه نسل از مردمی که با تلویزیون بزرگ شده‌اند، حضور داشته و دارد

حسین رفیعی را همه دهه شصتیها به خوبی میشناسند او در برنامه نیم رخ با امیرحسین مدرس خاطرات بسیاری را برای ما به وجود اوردند نقش فف که نقش طنزی بود در کنار امیرحسین مدرس به خوبی زوج هنری جذابی را رقم زده بودند حسین رفیعی همچنان مثل قبل خوب میدرخشد و نشان داده چقد هنرمند قابلی است.

بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش +عکس و فرزندان و خانواده

این مجری برنامه‌ های تلویزیونی اجراهای زیادی را در سیما داشته که از لحاظ موضوع و گروه
متفاوت بوده که اعم از برنامه های اجتماعی و یا سرگرمی و کمدی و همچنین کودک و نوجوان
و مسابقات را می‌توان نام برد.بیوگرافی حسین رفیعی

عکس حسین رفیعی
نحوه ورود به بازیگری

من در دانشگاه  با غفارمنش و امین زندگانی آشنا شده و در پایان نامه آنها بازی کردم که مورد توجه قرار گرفته و در سال 77 جنگ 39 را بازی کردم و بعد از آن چندین کار به من پیشنهاد شد.

حسین رفیعی مجری و بازیگر

بازیگر نقش ف فی تاکنون برنامه‌های چون موارد زیر را اجرا و یا ایفای نقش کرده است.
مجموعه دانی و من ،مسابقه تنور طلایی ،مسابقه سرآشپز بزرگ ،تو کی هستی؟،صبح
آمد،قصۀ اسباب بازی‌ها، مسابقه زوج برتر ،اینجا ایران است،او مثبت ،شبکه سه و نیم ،مسابقه اینجا ایران است ،مسابقه نیرو به توان دو می باشد.
بازیگر خان دایی جان با پسر و دخترش در برنامه خندوانه شرکت کرد در حالی که همسرش
در کنارش نبود و حضور نداشت.

بیوگرافی و عکس حسین رفیعی و فرزندانش

عکس همسر حسین رفیعی

حسین رفیعی چند سالی است که ازدواج کرده و متاهل میباشد وی با خانه بهنام عطیفه نظری گلپایگانی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج با فرزند به نام‌های باربد و نارگل می‌باشد.
تاکنون عکسی از همسرش در پیج شخصی اینستاگرام و یا در مراسم های هنری و سینمایی منتشر نکرده است.

زندگینامه حسین رفیعی

رفیعی ابتدا از اوایل دهه هفتاد به عنوان بازیگر وارد عرصه سینما تلویزیون و تئاتر شد بعد از بازی در سفر به چزابه ساعت خوش و چند برنامه طنز و کمدی کم کم وارد حرفه اجرا و مجری گری شاد و اولین تجربه اجرای خود را در برنامه نیمرخ انجام داد که بسیار مورد توجه و استقبال بینندگان و مخاطبان تلویزیون قرار گرفت.

اینستاگرام حسین رفیعی

وی بسیار مجرب با تحرک با انرژی و اجرا های بسیار حرفه ای دارد و یکی از مجریان محبوب تلویزیون می باشد به درباره انرژی زیاد گفته است که من از کودکی بیش فعال و بسیار بچه شر و شوری بودم و هر روز زخمی و مصدوم بعد از بازی در کوچه و خیابان به منزل باز می گشتم .

عکس حسین رفیعی

کودک درون و با انرژی

رفیعی درباره شلوغ بودن و کودک دورن گفته است : من هنوز اگر درخت بلندی ببینم ازش بالا می‌روم.
همسرم عادت دارد بگوید من سه کودک دارم نه دو کودک!
من 45 ساله‌ای هستم که با کودک درونم زندگی می‌کنم.

عکس حسین رفیعی

گالری نقاشی از دهه پنجاه

مجری برنامه نیمرخ دارای یک گالری نقاشی است که در دهه پنجاه عتیقه فروشی بود و او از کودکی در این گالری کار می کرد و بعد از اتمام تحصیلات آن را به گارلری نقاشی تبدیل کرد و اکنون نیز دایر است.

عکس حسین رفیعی

عکس اینستاگرامی حسین رفیعی

این بیش فعالی و انرژی هنوز هم کماکان موجود است و او اجرا های بسیار پر انرژی را انجام می دهد.
وی هم اکنون در شبکه نسیم از زبان یکی از مجریان برنامه مسابقه ای شبکه فعالیت می‌کند.

ورزش حرفه ای

من سالها ورزش کردم، به صورت حرفه ای و آماتور : سوارکاری، شنا، اسکی، ورزشهای رزمی مانند بوکس – بدنسازی و در حال حاضر اسکی و کوه نوردی را دنبال میکنم.

مهارت های حسین رفیعی

موسیقی کار کرده ام و دو سالی شاگرد استاد جمشید عندلیبی هم بودم. سه تار کار کرده ام ، در دانشگاه شاگرد دکتر آریان پور بوده ام. نجاری و رنگ چوب هم بلدم ، مرمت و کار پتینه را بلدم حتی مدتی هم رفتم و خیاطی آموختم هیچ وقت خودم را محدود به بازی و اجرا نکردم. مدتی هم در رادیو حضور داشتم و روی صحنه تئاتر هم رفته ام.البته هنوز هم در هیچ کدام از این رشته ها استاد نشده ام.

عکس کودکی حسین رفیعی و همسرش +عکس و فرزندان و خانواده

بیماری قطع پای حسین رفیعی

آسیبی که حین نجاری به پایم وارد شد ، حواشی زیادی به دنبال داشت. تا اندازه ای که اگر در اینترنت سرچ کنید خبرهایی درباره قطع شدن پای من یا تصادفم به همراه پسرم هم دیده می شود!

بیوگرافی حسین رفیعی و همسرش +عکس و فرزندان و خانواده

استامینوفن تلویزیون

زمانی که من در سال 72 وارد تلویزیون شدم ، مردم پنج انتخاب داشتند که شبکه های یک تا پنج بود. آن زمان دوستان به من می گفتند استامینوفنِ تلویزیون ، می گفتند هر شبکه ای که می زنیم برنامه ای از تو در حال پخش است.

البته من که همیشه روی استیج نیستم، جزو معدود کسانی هستم که با بازیگری وارد تلویزیون شدم و سال ۷۵ اجرا را تجربه کردم. از آن‌هایی هستم که در دوره‌ای بالاترین ساعت پخش زنده از تلویزیون را داشتم، به طوریکه طی روز صبح و ظهر و شب در برنامه زنده دیده می‌شدم، مخصوصا اینکه اجرای برنامه زنده کار سختی است و باید خلق‌الساعه حرف بزنید، اطلاعات عمومی و مطالعه در زمینه‌های مختلف هم داشته باشید. در این میان در نظر بگیرید که یکی از برنامه‌ها کودک بود، یکی برای پلیس، یکی هم درباره خانواده‌ها. برنامه‌های متفاوت در یک زمان. به هر حال اگر اجرا را درک کرده باشی و ارتباط گرفته باشی، مانند این است که از یک خیاط که سال‌هاست کار می‌کند و کت و شلوار را خوب می‌دوزد، بپرسید لباس دوختن سخت است؟ که قطعا می‌گوید نه! چون کارم را بلد هستم، دیگر سخت نیست و لذت می‌برم.

اصلا زندگی کردن خستگی دارد. همه کارها خستگی خودش را دارد، همین کاری که شما انجام می‌دهید، خستگی خودش را دارد که برای تهیه خبر و گزارش باید از جایی به جای دیگر بروید. اما اگر بخواهم صادقانه در این زمینه صحبت کنم، این کار استرس و اضطراب زیادی دارد و اگر خودستایی نباشد، کسانی که اجرا می‌کنند نسبت به آن‌هایی که بازی می‌کنند، هیجان و اضطراب بیشتری هم دارند. کار رسانه سخت است و همیشه باید در اوج باشی که بتوانی مخاطب را با خودت همراه نگه داری، با توجه به اینکه مخاطب این روزها هم باهوش است و اگر برنامه شیرینی و تازگی برایش نداشته باشد، فراموش می‌کند. کما اینکه خیلی‌ها در اوج بودند و حالا دیگر نیستند.

اول خواست خدا و لطف مردم بوده است. اما من از روز اولی که وارد این کار شدم، نگاهم به کار در تلویزیونی هنرجویی بوده و هیچ برنامه‌ای برای معروف شدن نداشتم. بلکه کاری داشتم که از انجام آن لذت می‌بردم. دیپلم و لیسانس را در رشته هنر گرفته‌ام و همه عمر و زندگی‌ام با هنر سر و کار داشته‌ام. رشته تحصیلی‌ام نقاشی بوده و آتلیه دارم، کمبودی برای دیده شدن ندارم.در حقیقت به نیت اینکه مردم مرا ببینند و بگویند حسین رفیعی است و امضا بخواهند اجرا نمیکنم، من این کار را دوست دارم، همچنین اهل مطالعه هستم و درباره همه‌چیز چه غذا باشد چه فرهنگ و رسومی سوال دارم و می خواهم اطلاعات کسب کنم.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *