آتش سوزی سشوار در آرایشگاه ، آرایشگر و مشتری اتش گرفتند سوختند

فیلم کامل آتش سوزی سشوار در آرایشگاه ، آرایشگر و مشتری آتش گرفتند

آتش سوزی سشوار در آرایشگاه ، آرایشگر و مشتری اتش گرفتند سوختند

آتش سوزی سشوار در آرایشگاه ، آرایشگر و مشتری اتش گرفتند سوختند ویدیویی در فضای مجازی منتشر شده که یک آرایشگر هنگام کار با سشوار برای اصلاح موهای مشتری با انفجار روبرو میشود این آرایشگر زمانی که تصمیم داشت سشوار را روشن کند گویا با قطع و وصلی روبرو شد هنگامی که سشوار را به نزدیکی موهای مشتری قرار داد جرقه ای بزرگ رخ داد و هر دوی آنها آتش گرفتند.

درباره اینکه این ویدیو مربوط به کدام کشور است هنوز مشخص نیست .

در ویدیویی که منتشر شده است آرایشگر در حال صحبت کردن با مشتری بوده و سشوار را درون برق میزند و گویا سشوار در همان لحظه روشن نمیشود و چندین بار کلید روشن و خاموش آن را فشار می‌دهد و در نهایت زمانی که سشوار را به سمت موهای مشتری میگیرد جرقه بزرگ شکل گرفته و هردوی آنها آتش میگیرند.

جالب است بدانید که سال گذشته در شهرستان شوش نیز سشوار یک خانه را به آتش کشید

زمانی که ساکنان در منزل نبودند همسایگان با دیدن خروج دود ازدرز های درورودی این واحد مسکونی، سراسیمه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفتند و موضوع را به آتش نشانی اطلاع دادند.
ستاد فرماندهی آتش نشانی به محض مطلع شدن از این حادثه بی درنگ زنگ ایستگاه ۹۹ را به صدا درآورد وآتش نشانان را به همراه تیم نجات ۲ روانه خیابان ۱۷ شهریور، ابتدای خیابان شوش شرقی کرد.
فرمانده آتش نشانی در مورد علت وقوع این حادثه ابراز داشت: بررسی های اولیه نشان داد که احتمال دارد قرار دادن سشوارداغ، پس از استفاده آن، در مجاورت موادقابل اشتعال و ترک ساکنان از منزل به مرور باعث شعله وری وبروز این حادثه شده باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *