آخر سریال پوست شیر چه میشود قتل رضا پروانه توسط صدرا پایان می یابد

آخر سریال پوست شیر چه میشود قتل رضا پروانه توسط صدرا پایان می یابد

آخر سریال پوست شیر چه میشود قتل رضا پروانه توسط صدرا پایان می یابد

آخر سریال پوست شیر بسیار دراماتیک خواهد بود رضا پروانه توسط صدرا به قتل میرسد و نعیم روانه زندان خواهد شد.

آخر سریال پوست شیر چه میشود

سریال پوست شیر این روزها به قسمت های حساس و هیجان انگیز خود رسیده است در قسمت هجدهم ساحل در اتفاقی غافلگیرانه توسط یک راکب موتورسیکلت با دو گلوله به قتل رسید و داستان کاملاً مخاطبانش را غافلگیر کرد.

حالا کاربران فضای مجازی می خواهند بدانند که داستان سریال پوست شیر چه خواهد شد و به کجا ختم میشود.

مخاطبان شوکه شدند

سریال پوست شیر در ۳ فصل تولید شده و بازیگران شناخته شده ای در آن بازی می کنند قتل ساحل باعث شده که بسیاری از مخاطبان این سریال در شبکه های اجتماعی به داستان واکنش نشان بدهند و نویسنده را مورد انتقاد قرار دهند آنها معتقدند که در فصل سوم داستان نباید اینگونه پیش می رفت که ساحل بعد از دو فصل تلاش برای پیدا شدنش به یکباره به قتل برسد

پایان سریال پوست شیر بدون شک آن چیزی که شما تصور میکنید نیست و نویسنده همیشه یک گام از مخاطبانش جلو است اما برخی کاربران پیش بینی هایی انجام دادند و می گویند که صدرا اقدام به قتل رضا پروانه میکند.

در قسمت آخر از فصل دوم سریال پوست شیر، ساحل با تلاش بسیار، از اتاقی که در آن حبس شده فرار می کند. اما پس از باز شدن این در، او باید یک در دیگر را نیز باز کند. دری که کلید آن را ندارد و قفل در، پشت آن قرار گرفته است. در همین زمان او متوجه تلفنی می شود که از طریق آن می تواند، تماس بگیرد. اما پس از امتحان کردن پریزهای تلفن مختلف و تلاش برای تماس، فردی که او را حبس کرده از راه می رسد. ساحل نیز بلافاصله تلفن را سر جایش می گذارد و یک چکش میخ کش را زیر بالش مخفی می کند. پس از آن که فرد مظنون از راه می رسد، بلافاصله متوجه تغییر جایگاه تلفن و نامنظمی سیم‌های آن می شود و با عجله به اتاق ساحل می رود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *