آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی) او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری

خانم بختیاری که در سالهای اخیر در اینستاگرام به کارهای تبلیغاتی مشغول شده در جدیدترین فعالیت های خود تصاویری از آرایش خود را در صفحه اش به اشتراک گذاشته است که در نوع خود بسیار عجیب است. میکاپ جدید این خانم بازیگر وی را شبیه الهام حمیدی کرده است.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

خانم بختیاری در اینستاگرام به کارهای تبلیغاتی میپردازد و با حدود 9 میلیون فالوئر (که البته برخی فیک) توانسته کسب و کار تبلیغاتی در اینستاگرام برای خود راه اندازی کند.

چند پیش شایعه ای درباه طلاق او از همسرش در فضای مجازی دست به دست شد که توسط او تکذیب شد البته خودش نیز بدش نمی آید که خبرساز شود چرا که افراد بیشتری او را فالو میکنند.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

بهنوش بختیاری بازیگر طناز سینما و تلویزیون و منشی صحنه کشورمان، در تاریخ ۲۹ اردیبهشت ۱۳۵۴ در بیمارستان اقبال تهران به دنیا آمد و اصالتا بختیاری است. او اکنون در شهرک ژاندارمری سکونت دارد. در کودکی دختر آرامی بوده و علاقه داشته مهماندار هواپیما شود. بهنوش بختیاری شخصیتی منظم و بسیار با سلیقه دارد.

او مدرک کارشناسی زبان فرانسوی از دانشگاه آزاد تهران دارد. بهنوش بختیاری در سی و چهارمین جشنواره فیلم فجر در سال ۱۳۹۴ نامزد دریافت سیمرغ بلورین شد.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

موسیقی مورد علاقه ی او کلاسیک است و از بین خوانندگان پاپ به صدای رضا صادقی ،مرحوم ناصر عبداللهی و مازیار علاقه دارد .
او اصلا از موسیقی رپ خوشش نمی آید. در کودکی دختر آرامی بوده سفر کردن را خیلی دوست دارد و در کودکی علاقه داشته مهماندار هواپیما شود.
غذای مورد علاقه اش چلو کباب است .و کار خطاطی را بسیار دوست دارد به شعر خواندن علاقه ی زیادی دارد اما اصلا نمی تواند شعر بگوید ، بسیار با سلیقه و منظم است.

آرایش عجیب بهنوش بختیاری (عکس جنجالی)

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا