ثبت نام فروش فوری ایران خودرو شب یلدا 1401 بدون قرعه کشی

آموزش ثبت نام فروش فوری ایران خودرو شب یلدا ویژه همراه اسامی خودرو و قیمت خودرو های ایران خودرو فروش ویژه شب یلدا را در ادامه بخوانید.

آموزش ثبت نام فروش فوری ایران خودرو شب یلدا بدون قرعه کشی + قیمت

ایران خودرو به مناسبت یلدا خودورهایی برای فروشی فوری در نظر گرفته است و 2 هزار خودرو تارا برای عرضه به بازار در نظر گرفته است.

محصولات ایران خودرو

تعداد 2 هزار خودرو تارا عبارت اند از ۲۰۰ خودور تارا اتوماتیک خاکستری، ۳۰۰ خودور تارا اتوماتیک سفید، ۳۰۰ خودور تارا اتوماتیک مشکی آبنوس، ۲۵۰ خودور تارا دستی خاکستری، ۴۰۰ خودور تارا دستی سفید، ۴۰۰ خودور تارا دستی مشکی آبنوس و ۱۵۰ خودور تارا دستی نقره‌ای تیتانیوم آماده فروش گذاشته است که داوطلبان میتوانند با مراجعه به سایت ایران خودرو برای خرید اقدام کنند این خودروها بدون قرعه کشی است.

سایت ایران خودرو ۱۴۰۱

آدرس درگاه اینترنتی فروش محصولات گروه خودروسازی ایران خودرو https://esale.ikco.ir/ است.

ثبت نام ایران خودرو

هر کد ملی (خریداران واقعی) مجاز به سفارش یکی از کدهای ارائه شده در تاریخ عرضه و تنها برای یک خودرو می باشد. خریداران باید حداقل 18 سال سن داشته باشند و افرادی که در فروش های قبلی موفق به خرید خودرو شده اند مجاز به ثبت سفارش نیستند.

برای ادامه فرآیند خرید، خریداران می بایست همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس (حداکثر تا پایان مدت زمان تسویه مجاز در بورس) با مراجعه به سایت، پروفایل شخصی ایجاد و تکمیل کنند. جهت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو به آدرس اینجا و در زمان تعیین شده از طریق پیامک (تکمیل پرداخت هزینه های متعلقات قانونی) به اطلاع شما می رسد علاوه بر انتخاب یکی از نمایندگان مجاز، بیمه گر مورد نظر خود را در آدرس سایت و نسبت به پرداخت هزینه های زیر اقدام نمایید.

آموزش ثبت نام فروش فوری ایران خودرو شب یلدا بدون قرعه کشی + قیمت

هزینه ها شامل بیمه و شماره گذاری و هزینه ثابت به مبلغ 43 میلیون و 713 هزار و 100 ریال به اضافه 12 درصد برای خودروهای اتوماتیک و 13 درصد برای خودروهای دستی بابت مالیات و عوارض قانونی است که بر اساس مبلغ معامله محاسبه شده و باید توسط خریدار پرداخت شود.

در صورت عدم واریز هزینه‌های فوق حداکثر تا ۵ روز تقویمی پس از ارسال پیامک (تکمیل وجه متعلقات قانونی) به نسبت زمان تاخیر خریدار در واریز وجوه تکمیلی زمان تحویل خودرو تغییر خواهد کرد.

قیمت ایران خودرو

قیمت پایه در نظر گرفته شده برای پاره دستی 309 میلیون و 500 هزار تومان و برای وزن اتوماتیک 376 میلیون تومان است.

همچنین ببینید: آموزش ثبت نام فروش فوری سایپا شب یلدا ویژه شب یلدا 

هزینه های جانبی 43 میلیون و 713 هزار و 100 ریال به اضافه 13 درصد مالیات و عوارض قانونی برای عصاره دستی و 12 درصد وزن اتوماتیک بر اساس قیمت معامله خواهد بود.

جزییات ایران خودرو

میزان پیش پرداخت اعلامی برای تارا نیز نسبت به گذشته کاهش داشته و ۲۵ درصد اعلام شده است. طبق اطلاعیه بورس کالا زمان تحویل این خودروها نیز ۲۵ اسفند ماه خواهد بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *