ثبت نام فروش فوری سایپا شب یلدا ویژه 1401 +اسامی خودرو

آموزش ثبت نام فروش فوری سایپا شب یلدا ویژه شب یلدا +اسامی خودرو و قیمت

شرکت خودرو تصمیم گرفته که برای شب یلدا خودرو هایی را برای فروش فوری ارائه کند و از داوطلبان میخواهد که برای فروش ثبت نام کنند.

در فروش فروی نیازی به قرعه کشی نیست و مردم میتوانند با توجه به شرایط لازم ثبت نام کنند البته فقط کسانی که خودرو به نام انها نیست و پلاکی در شماره گذاری برای آنها ثبت نشده است.

آموزش ثبت نام فروش فوری سایپا شب یلدا

در فروش فروشی تحویل خودرو آنی بوده و مدت زمان کوتاه تحویل داده خواهد شد برای ثبت نام میتوانید به سایت ساپیا مراجعه کنید یا اینجا را ضربه بزنید و وارد سایت سایپا بشوید و مراحل ثبت نام را انجام دهید.

در فروش فوری سایپا فقط کوییک پلاس با گیربکس اتوماتیک و نیسان است.


بر اساس اطلاعات بدست آمده شرکت سایپا تصمیم دارد محصول آریا خود را با تغییرات اساسی نسبت به محصولی که در نمایشگاه های خودرو معرفی کرده است به بازار عرضه کند.

همچنین ببینید: آموزش ثبت نام فروش فوری ایران خودرو شب یلدا

بر اساس اعلام سایپا خودرو آریا سال آینده وارد بازار می شود و قرار است این خودرو با پیشرانه پژو سیتروئن مجهز شود که در حال حاضر خودرو پژو ۲۰۰۸ از آن بهره می برد و مراحل مهندسی و داخلی سازی این پیشرانه جدید برای خودرو آریا در جریان است.

همچنین ساپیا دست به تغییر اساسی داشبورد اولیه این خودرو زده است و قرار است در ساخت آن از مواد باکیفیت تر و نرم استفاده کند.

همچنین در نمایشگاه تحول صنعت خودرو که در شهریور ماه امسال برگزارشد خودرو ۴۴M معرفی شد که تحقیق و توسعه آن با همکاری ایران‌خودرو در شرکت سایپا سیتروئن ادامه دارد، این خودرو قرار است با همان پیشرانه پژو سیتروئن در نظر گرفته شده برای آریا مجهز شود. مراحل داخلی سازی این پیشرانه با مشارکت ایران خودرو و سایپا ادامه دارد و در حال حاضربیش از ۵۰ درصد مراحل داخلی سازی آن انجام شده است.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *