چگونه بفهمیم دهک چندم یارانه هستیم (با این شماره تماس بگیرید)

آموزش نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید در سال 1401 +مدارک

آموزش نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید رئیسی در سال 1401 را به همراه لینک سایت و مدارک و شرایط را امروز 22 اردیبهشت 1401 در این صفحه ببینید.

آموزش نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید در سال 1401 +مدارک

آموزش نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید رئیسی

بعد از دهک بندی جدید مردم برای یارانه جدید ۳۰۰ هزار تومانی و ۴۰۰ هزار تومانی بسیاری از مردم نمی دانند که بر چه اساسی گروه بندی صورت گرفته است حسینعلی خواجه مظفری مدیرکل تعاون و کار و رفاه اجتماعی میگوید که در حال حاضر سه گروه معترض وجود دارند گروه اول دهک دهم هستند که با توجه به نتیجه ارزیابی های وضعیت مالی آنها یارانه شان قطع شده است گروه دوم افرادی هستند که قرار گرفتن در رده های چهارم تا نهم اعتراض دارند و گروه سوم جاماندگان و یا انصراف دهندگان میباشند.

سامانه های ثبت اعتراض

در کل افرادی که دهک بندی ها اعتراض دارند درخواست خود را به سامانه hemayat.mcls.gov.ir اعلام کنند و برای ثبت درخواست یارانه، سامانه رفاهی به نشانی refahi.ir مراجعه کنند.

شهروندان می توانند برای اطلاع از دهک بندی خود با شماره تلفن ٠٩٢٠٠٠٠۶٣۶٩ تماس حاصل فرمایند .

آموزش نحوه اعتراض به دهک بندی یارانه جدید در سال 1401 +مدارک

طی گزارشی، در جریان اصلاح نظام یارانه ای و شروع واریز یارانه تازه برطبق دهک بندی صورت گرفته شده، هموطنان با ابهامات درباره مشمول بودن یا نبودن خودشان بر طبق دهک های درآمدی روبه‌رو شدند.

سازمان هدفمندی یارانه ها خبر داده است شهروندان می‌توانند برای استعلام وضعیت دهک بندی خودشان از دو کانال اقدام بنمایند، راه اول، با شماره تلفن گویای ٠٩٢٠٠٠٠۶٣۶٩که پس از تماس با وارد نمودن کد ملی سرپرست خانواده و می‌توان وارد نمودن یک شماره تلفن همراه به اسم سرپرست باشد، دهکی که در آن جای دارند اعلام خواهد شد.
راه دوم، اینکه رفتن به سامانه hemayat.mclsgov.ir می‌باشد ،که مشخص می‌شود که در کدام دهک قرار دارید.

دولت در ساعت ۲۴مورخ روزنوزدهم اردیبهشت در جریان اصلاح نظام یارانه و نرخ ارز ترجیحی، نسبت به واریز یارانه ای با مبلغ تازه اقدام نمود که براساس حذف دهک دهم «پردرآمد» برای دهک نخست تا سوم ۴۰۰ هزار تومان به هر یک از اعضای خانوار و برای دهک چهار تا نهم برای هر یک از اعضای خانوار٣٠٠هزار تومان پرداخت نموده است.

واریزی انجام شده برای ٩ دهک، تقریباً ۷۲ میلیون نفر را پوشش داده که نسبت به جمعیت یارانه بگیر که تقریباً ۷۸ میلیون نفر بوده اند، تقریبا ۶ میلیون نفر کمتر شده.

بر اساس قانون بودجه سال جاری،دولت مکلف به حذف سه دهک بالای درآمدی از واریز یارانه نقدی می‌باشد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. حسن عباسی

    باسلام،فرزندم ۳۱ساله،کارگرسازمان بیمه تامین اجتماعی هست،به اویارانه نمیدهید،اماحقوق اوراباحقوق من بازنشسته محاسبه میکنید؟چرا؟برایش یارانه به حساب من واریزنمیشود؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *