اتوبان قزوین بسته شد + جاده کرج به قزوین بسته شد

اتوبان قزوین بسته شد + جاده کرج به قزوین بسته شد

اتوبان قزوین بسته شد + جاده کرج به قزوین بسته شد و فقط پلاک قزوین حق عبور خواهد داشت این تصمیم برای کنترل ویروس کرونا گرفته شده است.

اتوبان قزوین بسته شد + جزئیات

هدایت الله جمالی پور استاندار قزوین در این باره گفت که در جلسه ای که با ستاد مقابله با ویروس کرونا داشتیم تصمیم گرفتیم که جاده قزوین و همه ورودی های این شهر با شهرهای همجوار مسدود شود که بیشتر از این بیماری در کشور شیوع پیدا نکرد.

اتوبان قزوین بسته شد + جاده کرج به قزوین بسته شد

در حال حاضر تنها خودروهایی حق وارد شدن به قزوین را دارند که دارای پلاک بومی باشند و همچنین خودروهایی که حامل مواد غذایی و حامل سوخت هستند حق ورود خواهند داشت.

نماینده عالی دولت در استان ادامه داد: تردد وسایل نقلیه‌ای که تردد آنها در محورهای استان ضرورت دارد، بلامانع است.

لازم به ذکر است که ورودی های چند شهر دیگر نیز مسدود شده است.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ عباس مهدوی گفت: در حال حاضر فقط خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود از مبادی مازندران را خواهند داشت و به همه توصیه می شود.

وی با دلجویی از تمامی هموطنانی که برنامه سفر به مازندران را دارند ، از آنها خواست تا از سفرشان صرف نظر کنند و وارد جاده های مازندارن نشوند.

مهدوی گفت: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاهها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است.

به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، در حال حاضر نیروی های انتظامی و پلیس در ورودی های جاده کندوان، هراز و فیروزکوه مستقر شده است تا از ورود مسافران جلوگیری شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *