فیلم کامل خوانندگی گروه صدا نیمه نهایی در عصر جدید (برادران نخعی)

فیلم کامل اجرای خوانندگی گروه صدا در نیمه نهایی عصر جدید (برادران نخعی)

فیلم کامل خوانندگی گروه صدا در نیمه نهایی عصر جدید (برادران نخعی) اجرای گروه سه دا در نیمه نهایی عصر جدید 7 خرداد 1401 را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل خوانندگی گروه صدا نیمه نهایی در عصر جدید (برادران نخعی)

فیلم خوانندگی گروه صدا نیمه نهایی در عصر جدید

گروه برادران صدا با حضور سه برادر نخعیدر مرحله نیمه نهایی اجرای بسیار جالب و جذابی را به نمایش گذاشتند که مورد توجه داوران این مسابقه یعنی امین حیایی و ژاله صامتی و کارن همایونفر و آقای اسماعیلی قرار گرفت.

این گروه اهل مشهد بوده اما ساکن گرگان میباشند و بسیار خوشصدا و خوش سیما بوده که میتواننده از خواننده های آینده دار کشورمان به شما بیایند.

این گروه که موفق شده بودند در مرحله نخست و مقدماتی اجرای آهنگ بسیار جذابی را به نمایش بگذارند به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و در مرحله نیمه نهایی نیز موفق شدند اجرایی بسیار زیباتری را به نمایش در بیاورند و مورد تحسین و تشویق تماشاگران و داوران عصر جدید قرار بگیرد .

در این صفحه به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً اجرای آن‌ها را در این صفحه مشاهده کنید .

علیرضا و محمدرضا و امیررضا سه برادر گروه سه تا بوده که خیلی خوب موفق شدند نشان بدهند استعداد بسیار زیادی در خوانندگی دارند.

در قسمت پنجم، غیر از بندبازان گروه زاگرس که اساسا روی هوا هستند، با استندآپ کمدیِ زن و شوهریِ مهرنوش افتخاری و حمید بیگی و شوخی با خرج و مخارج عروسی‌ها، از خنده روی زمین غلت می‌خورید. با همخوانی ۳برادر از گروه سه‌دا به فرداهای امیدوارکننده می‌اندیشید، با ووشوکارانِ گروه دوئلین، بین زمین و هوا حرکت‌های رزمی-نمایشی خواهید دید و با قطعه‌ای توحیدی و مناجات‌گونه با صدای احسان یاسین برای معبودی که آن بالاست، احساسی آسمانی خواهید یافت.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *