فیلم کامل اجرای دختران خورشید در نیمه نهایی عصر جدید (خفن و جذاب)

فیلم کامل اجرای دختران خورشید در نیمه نهایی عصر جدید (خفن و جذاب)

فیلم کامل اجرای دختران خورشید در نیمه نهایی عصر جدید (خفن و جذاب) قسمت ششم و آخر نیمه نهایی عصر جدید یکشنبه 8 خرداد 1401 را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل اجرای دختران خورشید در نیمه نهایی عصر جدید (خفن و جذاب)

اجرای دختران خورشید در نیمه نهایی عصر جدید

گروه آکروبات دختران خورشید در مرحله نیمه نهایی عصر جدید موفق شدند اجرای بسیار جذاب و مهیج را همانند مرحله مقدماتی به نمایش بگذارند و توجه حاضران در سالن و داوران عصر جدید را به خود جلب کنند و با چهار چراغ سفید به مرحله بعد از عصر جدید راه پیدا کنند .

آنها به صورت گروهی حرکات بسیار مهیج و دشواری را انجام دادند که هماهنگی آنها نشان داد نسبت به سایر گروه های قبلی عصر جدید بسیار بیشتر و منظم تر میباشد.

✅ همچنین ببینید فیلم کامل اجرای خوانندگی علی طولابی در نیمه نهایی عصر جدید

آقای اسماعیلی درباره اجرای آنها گفت نظم و هماهنگی شما خارق العاده بود و اجرای شما بسیار ادم را به وجد می اورد این گروه تشکیل شده از دختران نوجوان و جوان بوده نشان می دهد که تمرینات بسیار زیادی انجام دادند تا به این هماهنگی بسیار بالا برسند امین حیایی درباره اجرای آنها گفت که کار بسیار دشوار و هماهنگی داشتی که این برای عصر جدید می تواند یک اتفاق بسیار خوب باشد که پدیده هایی مثل شما را به مردم معرفی کرده است .

تا بحال گروه‌های زیادی در عصر جدید حضور پیدا کردند اما هماهنگی گروه دختران خورشید نسبت به آنها بسیار دقیق‌تر و منظم تر می باشد آنها با چهار چراغ سفید به مرحله فینال راه پیدا کردند و باید ببینیم در مراحل بعدی چگونه عمل خواهند کرد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *