عکس های احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل زیبایی +عکس قدیمی

عکس های قدیمی احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل زیبایی

عکس های احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل زیبایی +عکس های قدیمی احسان علیخانی را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

مجری توانمند و معروف تلویزیون که این شبها با برنامه عصر جدید توانسته مخاطبان زیادی را به دست اورد به یک چهره محبوب در بین مردم تبدیل شده است.

آقای علیخانی که با برنامه ماه عسل به شهرت رسید توانست با عصر جدید گامی بسیار بلند در محبوبیت بردارد

او از بهترین تهیه کنندگان ایران به شما می آید که تا به حال برنامه های محبوب و پر بیننده زیادی را تهیه کنندگی کرده است.

عکس های احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل دماغ +عکس قدیمی

عکس های احسان علیخانی قبل از کاشت مو

اما جالب است بدانید که چهره این مجری در گذشته با امروز تغییرات زیادی داشته است که با کاشت مو ظاهر بسیار آراسته و شیکی به دست اورده است.

آقای علیخانی در دفتر یکی از فیلمسازان به عنوان یکی از اعضای گروه صحنه و دستیار کارگردان فعالیتش را آغاز کرد، سپس به تلویزیون وارد شد و به ساخت کارهای تبلیغاتی، تیزرسازی و مستندهای کوتاه مشغول شد.

عکس های اازدواج حسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل زیبایی +عکس قدیمی

نخستین بار در برنامه تلویزیونی «پسرهای ایرونی» به عنوان مجری، جلوی دوربین رفت و بعد از اجرای برنامه «جزر و مد» با «ماه عسل» یک چهره شاحسان علیخانی مجری معروف تلویزیون که برنامه هایی همچون ماه عسل و عصر جدید را در کارنامه کاری خود دارد این روزهای با عکس احسان علیخانی قبل از کاشت مو این روزها سوژه داغ فضای مجازی شده است.

عکس های احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل زیبایی کچل +عکس قدیمی

گفته می شود وی قبل از وارد شدن به تلویزیون چند نوع عمل زیبایی بر روی چهره اش انجام داده است که در ادامه تصاویری از وی را قبل از کاشت مو و عمل جراحی میبینید.

عکس های زیرخاکی احسان علیخانی قبل از کاشت مو و عمل دماغ و بینی +عکس قدیمی

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *