فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

فیلم صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست (رقص با مجری های زن) و جزئیات را در این صفحه ببینید.

احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست

احسان کرمی مجری سابق صدا و سیما شبکه من و تو پیوست و باعث تعجب مخاطبان این مجری شد.

احسان کرمی که سالها در صدا و سیما فعالیت داشت در عین ناباوری به شبکه من و تو پیوست و با مجریان زن شبکه به خوانندگی و رقص پرداخت.

شبکه ضد انقلاب من و تو همیشه سعی کرده که مجریان معروف صدا و سیما را جذب کند این شبکه قبلا نیز برای جذب عادل فردوسی پور و مزدک میرزایی تلاش کرد اما در نهایت مزدک میرزایی به شبکه ایران اینترنشنال پیوست.

احسان کرمی متولد 20 تیر 1359 در تهران در محله قیطریه تهران مجری ، بازیگر ، صداپیشه و خواننده ایرانی است.

فیلم کامل / احسان کرمی به شبکه من و تو پیوست (رقص با مجری های زن)

مدرک کاردانی رشته هتلداری و تشریفات می باشد دارد و دوره های فیلمسازی نیز گذرانده است و از تور لیدری شروع کرده است.

بیشترین جستجوها در بیوگرافی احسان کرمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست. احسان کرمی در سال 1378 وقتی 19 ساله بود با همسرش آشنا و ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد یک فرزند پسر بنام نیکمهر متولد سال 1393 می باشد

بیشترین جستجوها در بیوگرافی احسان کرمی درباره همسر ایشان است که شما عزیزان میخواهید بدانید در حال حاضر همسر ایشان کیست. احسان کرمی در سال 1378 وقتی 19 ساله بود با همسرش آشنا و ازدواج کرد که ثمره این زندگی تولد یک فرزند پسر بنام نیکمهر متولد سال 1393 می باشد.

احسان کرمی پیش از این در عروسی ساسی جنجال ساز شد او زمانی که مردم عزادار حادثه متوپل آبادان بودند به عروسی ساسی رفته بود.

فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

احسان کرمی در گفتگو با آرش نصیری درباره حواشی حضورش در مراسم عروسی ساسی مانکن گفت: «اینکه ما به عروسی رفتیم مسئله بسیار شخصی است و توضیحی بابت این موضوع به کسی نمی‌دهم. درواقع لازم نمی‌دانم توضیحی دهم. از خیلی وقت پیش تلاش می‌شد تا برایم حاشیه بسازند و دنبال بهانه بودند.»

کیهان در ادامه نوشت: احسان کرمی در تازه‌ترین مطلب خود در شبکه‌های اجتماعی با ایراد به برگزارکنندگان هم‌خوانی سرود موفق و فراگیر «سلام فرمانده»، تلاش نموده تا این هم‌خوانی را در مقابل حادثه متروپل آبادان قرار دهد.

این درحالی است که دقیقا در روزی که برای همدردی با مردم عزیز آبادان در سراسر کشور عزای عمومی اعلام می‌شود، تصاویری در فضای مجازی منتشر شده که از پایکوبی او در مراسم ازدواج یکی از عناصر ضدفرهنگ و مروج محتوای مستهجن در خارج از کشور که اتفاقا در آثارش نسل کودک و نوجوان را نشانه گرفته، حکایت دارد.

البته حضور این مجری سابق در آن مراسم کذایی نشان داد که در خوشبینانه‌ترین حالت، دغدغه او مردم آبادان نیست و مانند بسیاری دیگر از سلبریتی‌های جوزده، اعتراضش کاملا نمایشی، همراه با دوقطبی‌سازی جامعه و پاشیدن نمک بر زخم مردم آبادان برای جلب توجه به خودش است. در بدبینانه‌ترین حالت نیز می‌توان از اعتقاد درونی او در ستیز با ارزش‌ها تعبیر کرد!

فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

او از یک سو سرودی را که هدفش ترویج ارزش‌های دینی و ملی بین کودکان و نوجوانان است تقبیح می‌کند و همزمان در مراسم ازدواج عنصری که در پی ترویج مفاهیم زشت و مستهجن بین نسل جدید کشور است، شرکت می‌کند.

به عبارتی نیرو‌های صداوسیمایی که باید در مقابل ساسی مانکن‌هایِ پیاده‌نظام دشمن در جنگ فرهنگی، صف‌آرایی کنند، رفیق گرمابه و گلستان آن‌ها شده‌اند! گویا ژست اپوزیسیون، این روز‌ها برای افرادی که از نردبان آنتن رسانه ملی بالا رفته‌اند، سکه رایج شده است.

«انتشار فیلمی از حضور «احسان کرمی» در استودیو شبکه «من و تو» رنگ و بوی متفاوتی به اظهارات چندی پیش او درباره وقایع این روزهای تلخ ایران داد.

از شانه های مردم بالا رفت و مهاجرت کرد

پس از درگذشت مهسا امینی و وارد آمدن شوک به جامعه ایران، تعداد قابل توجهی از اهالی هنر و بازیگری و فیلمسازی ایران نیز در این باره موضع‌گیری کردند. موضع‌گیری‌هایی که برخی از آنها یکسویه و تند بود و بعضی نیز تلاش می‌کردند ضمن ابراز اندوه بابت فوت مهسا امینی و طرح برخی انتقاداتشان، هیزمی روی آتش نریزند.

فیلم کامل صحبت های احسان کرمی در شبکه من و تو (رقص با مجری زن)

با این حال، ظاهراً برخی هرچند اندک در این میان، ریاکارانه با همه‌‌ی این ماجراها فقط تجارت می‌کردند! احسان_کرمی با اقدام امروز خود در پیوستن به شبکه «من و تو» از این جنس است. امثال احسان کرمی بسیار کم‌‌اند، امّا همین‌ها با این ظاهرسازی که ما که رادیکال‌تریم پس برای ایران دلسوزتریم، دیگر هنرمندان را حتی به محافظه‌کاری و عافیت طلبی متهم می‌کردند. آنها به دیگر هنرمندان و جوانان القا و وانمود می‌کردند که اگر به کمتر از جنگ خیابانی ایرانی با ایرانی راضی باشند، پس متهمند که از قافله ملّت عقبند!

ماجرای امروز نشان داد که چقدر امثال احسان کرمی هفت‌خطند و چقدر اکثریت هنرمندان، حتی آنها که موضع منتقدانه نسبت به برخی امورات در کشور دارند اما دلبسته وطن هستند، مظلومند! احسان کرمی و اندک افراد مانند او، کاسبی و رزومه‌سازی خود را می‌کنند و منفعت خود را دنبال می‌کنند، آنها با سلطنت‌طلبان به اسم آزادی! بی‌شرمانده می‌نشینند، امّا دیگران را به عدم پیگیری آزادی متهم می‌کنند! و چه قصه و غصه تلخ و عبرت‌آموزی است این وضعیت! این کم‌تعدادان و کم‌مقداران تاجر خون و خشم ایرانیان هستند؛ آنها هفت‌خطند…؛ ولی قاطبه هنرمندان ایران، حتی آنها که شدیداً منتقدند، قطعاً محترمند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

54 نظر

  1. خاک توسروطن فروشتون صدقه سر جمهوری اسلامی ادم شدین وگرنه الان تو دروداهاتای شهرت باید چوپونی میکردی اسگول کچل

    • هر چند مجری خوبی نبود ولی فروشنده عالی بود اونم وطن فروشی
      خوب شد اتفاقا رفت لیسه کش خوبیه به قیافشم میاد

    • من تعجب میکنم ، اصلا به قیافه این مرتیکه نمیاد با شخصیت باشه چگونه وارد تلویزیون ایران شده ، جای تامل دارد!! به قیافه اش بیشتر دلال محبت میاد که در مقابل کاری!!! درصد بگیره

  2. وطن فروش دوزاری

  3. حسین محمدپور

    سیفون کشیده میشه خب کثافت ها شسته میشه و تمیز میشه،این که جای تعجب نداره خائن باید جا خالی کنه،اینجا جای خائن نیست.درود بر جمهوری اسلامی ایران و رهبرومردم ایران. این کشور نظر کرده حضرت حق هست چون مردمش در رکاب صاحب الزمان درحال خدمت هستند.

  4. اینان کسانی هستند که در این جامعه زندگی میکردند وعلف های هرزی بودند که الحمدلله با این اغتشاشات با لطف خدا قطع شدند
    نگران نباشید بعد از 4ماه دیگر وقتی اربابشان هیچ اعتنایی به انها نکردند به غلط کردن میافتند والتماس میکنند دوباره برگردند با روسیاهی
    ولی دم بن سلمان گرم که فهمید با چه حرام زاده هایی کار کند که با اندک دلاری همه شان به ملتشان خیانت کنند

  5. شما یک ذره معرفت ندارید
    البته ما از کسانی که نه نماز میخوانند ونخ به ناموس خودشان غیرت ندارند واهل مشروبات ومواد مخدر هستند هیچ انتظاری غیر از خیانت به شهدا وملت مظلومشان نداریم ولی بدانید بازنده اصلی شما هستید
    الحمدلله که خدا دشمنان را از احمقان قرار داده است
    شما لایق همان نوکران اسراییل وامریکا وسعودی هستید
    متاسفم که شما ایرانی هستید
    ایرانی حاج قاسم سلیمانی است که شما دشمن او هستید

  6. محمد کاظم شهامت

    ســلام گر چه که نباید همه را یک جور قضاوت کرد اما کسانی که به دشمن پناه میبرند و با منافقین و دشمنان سلطنت طلب وصل میشوند چه بهتر که بروند.

    • لعنت خدا بر هر چی ادم فروشه..ببینید مردم اینا و امثال این بیشرف بنده ای دلار هستن..سر قضیعه متروپل میخواست بگه من عزادارم. ولی دیدید سر از عروسی ساسی دراورد😏😏😏

  7. بزدل ترسو بی غیرت
    برو پول خون بچه های یمن بخور
    بن سلمان بی شرف. بچه های یمن می کشه از آمریکا پول می گیره بده به توی بی وجود. بی غیرت
    ادعا کننده ی. ایرانی متمدن ۴۰۰۰ هزار ساله الهی شکر که رفتی به اصل خودت برگشتی. از اونا بودی. منتظر فرصت بودی
    ان شالله به حق و آبروی قرآن خون شهدا. دامن گیرتون بشه به زمین گرم بزنتون خودتون و زن و بچه تون
    کسی که لقمه ی حرام خورده. حرف حق در گوشش اثری نداره

  8. چیزی که دیگر برای همه مردم ایران آشکار است, این است که صدا و سیما لانه امن برای بهاییان و نفوذیان است. گرچه جناب اژه ای نفوذی هم با عملکردشان نشان دادند که یکی از مهره های کارامد یهود در خاک ما هستند. پس برای رهبر هم دست بزنید که اژه ای نفوذی، و احمدینژاد یهودی و بسیاری از نفوذیهای دیگر به دست ایشان به قدرت رسیدند.

  9. جاللبه با سرمایه این کشورحمایت این ملت به جای میرسند به همین ملت وکشور خیانت می کند این افراد چقدر کثیف هستن من فدای شهدا بشم برای حفظ این اب وخاک از دنیا چشم پوشی کردن جانشان را فدا کرن این افراد ذاتن انسانهای هستن بدون نوکری دیگران نمیتونند ازاد زندگی کنند این ها یاد نگرفتن انسان باید ازاده باشه نباید خودشو برای پول درمقابل مخصوصادوشمنان سرخم کنند چشم بسته نوکری انهارابکنند خاک برسرتون ابروی هرچه ایرانی هست برودی از سرداران فداکار ازاده بودن را یادمی گرفتی جزخدا درمقابل هیچ قدرت سرخم نکردن وبرای امنیت وحفظ این کشور مانندسردار دلها شهید شدن با افتخار رفتن و در تاریخ به خوش نامی به غیرت وطن پرستی باشرف بودنشون یاد شد نوکردی کردن ذاتی هست درهرجای باشند نمیتونند ازادانه زندگی کنند بهتره زودتربرند بعضی ازهنرمندان ابروی کشوررابرودن

  10. متاسفم چقدر قدر نشناسی بهترین جا کار میکردی احترام داشتی همه ارزوی چنین موقعیتی رو داشتن برو دریوزگی کن وحرام خواری.د نیا واخرتت را فروختی زیبندت بود وتمام شدی راه برگشتی ندا ری حالا مافیا بازی اونا رو میبینی ومیبینی زیر پای از خودت بدتر چطوری له میشی

  11. بنظرم هنرمندانی که میرن خارج
    برشون گردانید
    و تکه تکه شون کنید.

  12. تنها راه اصلاح اینها اعدام در مله عام است

  13. وطن فروش نون به نرخ روز خور. چقدر ریاکار و منافق چنان نیشش تا بناگوش باز که گویا از ته دل بابت اوضاع الان ایران خوشحال چون از این آب گل آلود به خیال باطل خودش ماهی چاقی صید کرده ولی خاطر جمع باش دنیا اونقدر هم بی در و پیکر نیست روز جواب هم خواهد رسید زودتر از آن چیزی که فکر کنی

  14. خودش فهمید چی گفت؟!
    فقط ژست روشنفکری بر می‌دارید بخاطر اینکه تیپ ظاهری خوبی دارید🙄
    چقدر بدم میاد ازین آدمای خودفروخته

  15. نون ملت خورد،از بیت المال این کشور،فربه شد،
    اون وقت،مثل خر لگد زد،
    نهایت یکی دو سال برات …. پختن کچل بیچاره،
    همچنین امثال این ….

  16. بله رقاص ساسی کلمن باید در شبکه کودک کش تقصیر صدا و سینما است. باید موقع استخدام سفته بگیره از این وطن فروشان کسی ک وطن فروش شد ناموس فروش میشود

  17. خودش کچله چطور نمایشی موهاشو برای مهسا تراشید بزدل ترسو مزدور منافق بدبخت برای مشتی دلار وطن فروخت

  18. شما کاربرا همتون از جمله اشخاصی هستین که عموما عاشق امر به معروف و نهی از منکرین….اما آیا میدونین که دارین اون بنده خدا رو قضاوت میکنین….یعنی چی که در ملاعام این افراد رو اعدام کنید….اسممون رو گذاشتیم ایرانی متمدن….تو کتاب قرآن اومده در دین اجباری نیست….یعنی خدا در دین و اعتقاد که مهمترین هست انسانها رو آزاد گذاشته چه برسه به موارد دیگه…..وای بر کسانی که بر خدا و پیغمبرش پیشی بگیرند….ما از قماش شاه قُلیانی هستیم که اگر شاه هم ببخشه ما نمیبخشیم…..وای بر ما

  19. اون دنیا آرزو میکنی کاش تو هتل مونده بودم ملحفه عوض میکردم این شغل شرف داشت به این روزگار لجن مالت از قیافت و رفتارت معلوم بود چ آشغالی هستی

  20. این اسکول کچل خیلی برای قیافه اکبری اش آدل اطوار بلغور می کنه.

  21. چقدر بدین شما! وقتی ایران ممنوع التصویرش کرده بمونه به روح تو برینه!

  22. بسیار کار خوبی کرد. وقتی ج ا ظلم میکند انتقادپذیر نیست و راحت ممنوع التصویر میکند بهتره که هنرمند یا ورزشکار یا هر کس دیگه ای راه پیرشرفت و گذران زندگیش را انتخاب کنه و بره! چقدر شما سایبریها کثیفین که همه جا هستین و زر میزنین

    • ریدم به اون پیشرفتی که با معامله وطن بدست میاد

    • با فرض اینکه حرف شما درسته هزاران هنرمند و ورزشکار تو کشور حاضر شدند خودشون رو به دشمنان این کشور بفروشند ؟

  23. خوشبحال. کلاعان. قیل. قال. برست…… ایران. من. زنده. هست… جاودانه……. وطن. وطن. وطن……. هنوز. زنده. ام. وزنده. بودنم. خاری. هست…. توچشم…. دشمنانش…

  24. وطن فروش

  25. خدا راشکر این فتنه پرده از چهره خائنین برداشت یک مشت آدمهای بی عرضه که هیچ هنر وتخصصی نارند غیر از تکبر از اونجا هم باید برن چون عرضه ای ندارن یه مشت عقده ای زن ندیده نهایتا باعث خوشحالیه که ملت از دست این آدمهای مفتخور پر ادعا خلاص شد

  26. عباس رشیدی

    مرگ بر منافقان کشور لعنت خدا بر آنها

  27. ابراهیم درویشی

    با سلام
    این گوساله لیاقت حضور در ایران را نداشت وبه جمع تفاله های اشغال وطن فروش پیوست. اینها قبول کنبد که انسانهایی پاک نهادی نیستند ،بهتر که گورش را گم کزد

  28. خوب شد رفت و ماهیتش نشون داد. اونایی که می‌مونن و خیانت میکنن بدترن به خدا اینا که معلوم شد خائنن خدا بقیشونم رسوا کنه.

  29. بدبخت بیچاره

  30. البته تقصیر تویه بیشعور نمک به حرام نیس که وطنت رو فروختی
    تقصیر مسولین ماست که از تو احمق موجود میکروسکوپی یک ابر کوه می سازند و بزرکت میکنند .
    با پول این مملکت

  31. افرین بزرگ مرد

  32. تو همو کسی هستی که تو قضیه متروپل که همه عزادار بودن تو اینستا پست حمایت و تسلیت از مردم ابادان گذاشتی ولی شبش تو عروسی ساسی پیدات شد

  33. حکما گفته اند : خلایق هرچه لایق . خوب بسیار عالی است چون جای آفتابه توی دستشوییه.

  34. سلطان آقا کرمی.بزرگ آقا کرمی.عشق آقا کرمی….چ کردی با این رفتنت….ایول

  35. اصلا پرداختن به موضوع این ۲ زاری,مایع شرمه,این بدرد نخور تا الان چه غلطی میکرده,تازه یادش افتاده که موضع گیری کنه,شبکه پیزوری من و تو اتفاقا جای این ۲ زاری هاست,😝😝😝😝😅😅😅

  36. چس اومدی
    چندش حال بهم زن
    از اولش هم ازش خوشم نمی اومد

  37. همینکه سایبریها و عرزیشاروسوزونده وحسابی دارن جلزوولزمیکنن جای تقدیرداری ایول کرمی. به مرور اکثرمجربهاو… ازرسانه میلیه دروغگو پناهنده میشن به رسانه های ازادتر تاخاری باشد به چشمهای پلیدوکثیف سایبریهای احمق

  38. منو توچیست؟همان سطل زباله که پسماندهای وطن فروش مفتشون گرون را درخودجمع می‌کند.کرمی تو کِرمی هستی ک صداسیمازیادی نون وآبت داد به خیال خودت از کِرم بودن پروانه شدی نه جانم.شدی آلت دست اونوریا .یکی نیس اونارو از خطتدربیاره اصلا برا ملت از اول همون کِرم هم نبودی زیادی جوگیر شدی.امروز فردا مهره سوخته شون میشی.بدبخت خون شهدا علی الخصوص شهدای امنیت دامن گیرجانت بشه نفست بگیره باانتخاب من یک ایرانیم باافتخارعاشق وطنم هستم من یک مانتوییم باحجاب متوسط ولی بااین حوادث میلم سمت چادر هس وسر میکنم. من یک مادرم .راهمو دختر کوچولوم ادامه میده راه من راه ولایت مداری خودم همسر بچه م فدای اسلام فدای خامنه ای رهبر عزیزم.کرمی تو کِرمی هستی که هیچوقت پروانه نمیشی برو به درک.جاوید وطنم زنده باد رهبرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *