احمد ذوقی کیه؟ اهل کدوم شهر؟ ماجرای کامل احمد ذوقي

احمد ذوقی کیه؟ +فیلم و ماجرای کامل احمد ذوقي

احمد ذوقی کیه؟ از ویس تا مزاحم تلفنی احمد ذوقي را به همراه ماجرای جنجالی که در فضای مجازی منتشر شده را در این صفحه ببینید.

احمد ذوقی کیه؟ اهل کدوم شهر؟ ماجرای کامل احمد ذوقي

احمد ذوقی کیه؟

اگر شما هم اهل شبکه های اجتماعی هستید احتمالا این روزها عباراتی مثل: “خداوکیلی صدتومن میدم” ، “من امشب دوستت داشتم” ، “ماشین بفرستم؟” ، “گور پدرش اون گدایه” به گوشتان یا چشمتان خورده است که توسط برخی از کانال های تلگرامی طنز و فان مورد استفاده قرار میگرد که برای شما سوال شده که این احمد ذوقی کیه؟

فیلم دابسمش احمد ذوقي

ماجرای کامل

در سال 1386 که اوپراتور ایرانسل رونق پیدا کرده بود که بسیاری از مردم کشورمان با خرید گوشی دارای موبایل شده بوند بازار مزاحمت تلفنی در بین مردم بسیار داغ شده بود و با گرفتن شماره های رندوم و یا دوستا و آشنایان خود سعی میکردند با تغییر صدای خود سر به سر انها بگذارند.

برخی از دوستان شخصی به نام احمد ذوقی که گویا او فرد ساده لوحی بوده است با گرفتن شماره تماس او سعی کردند که سربه سر او بگذارند و به همین منظور با تغییر صدای خود به شکل زنانه با او تماس گرفتند و با او صحبت کردند و صدای وی را ضبط کردند و به دلیل اینکه مکالمه خنده داری بود به صورت بلوتوث دست به دست شد.

اما آن زمان استقبال زیادی از آن نشد تا اینکه امروزه به دلیل گسترش شبکه های اجتماعی مجددا این ویس را دست به دست کرده و مورد استقبال قرار گرفته است و حتی به تکه کلام نوجوانان و جوانان تبدیل شده است.

خلاصه اینکه این فرد اصلا مشخص نیست کیست و متعلق به کدام شهر است و هویت او مشخص نمیباشد .

در شبکه های اجتماعی دابشمس های زیادی با صدای او ساخته شده است که در نوع خود جالب میباشد.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

6 نظر

  1. از پیروان احمد ذوقی

    احمد ذوقی یک فرد معمولی نیست او یک فیلسوف به تمام معناست ، تک تک جملاتش پر از معنی و مفهوم و فلسفه است
    برای مثال جمله ی (من امشب دوستش داشتم ) ، پشت جمله دنیایی از معنا وجود دارد که برای درکش باید تامل کرد ؛
    ضمنا وی اهل شهر زاویه استان مرکزی می باشد .

  2. تنهاترین nahang درددل با خدا نه آدم بی مقدار

    پیروان احمد ذوقی ترامپ زن اسلوونی صدای اون گذاشتند خعلی با حال بود مخ زنی ملانیا صدای زنانه آرامم احمد ذوقی گول خورد نرو با اینا صدتومن میدم” ، “من امشب دوستت داشتم” ، “ماشین بفرستم؟” ، “گور پدرش اون گدایه” حتما حتما ببین

  3. غلامرضا میرگلوی بیات

    احمد ذوقی …یا صفایی شاعر ……شهرت نصیب مشاهیر میشود ….زاویه شهر کوچکی است ولی در دل این شهر کوچک مثل یک میکروفیلم …فلسفه های سنگینی نهفته است …از زمان سرهنگ میرگلو تا به حال زاویه شهری فرهنگ گریز بوده وعلت بی ظرفیتی عمده جوانان زاویه ….نامتناسب بودن فرهنگ وامکانات سرازیر شده به روستا بود …..از کامپیوتر وماهواره وموبایل و……همه در جهت عکس حرکت کردیم …کسی شهرک صنعتی ندید

  4. احمدرضا طاهرنیا

    سرشار از بیناموسی و بی تربیتی و هرز بازی و حیوان صفتی و بیشعوری و خیانت و نامردی در حق زن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *