فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز تبریز اصفهان اراک قم قزوین سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز تبریز اصفهان اراک قم قزوین سه شنبه ۲۰ دی ۱۴۰۱

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج تبریز اصفهان اراک قم قزوین فردا سه شنبه 20 دی 1401 به دلیل آلودگی هوا که دانش اموزان را سر درگم کرده است.

فردا سه شنبه 20 دی مدارس تعطیل است؟

  • تعطیلی برخی مدارس‌ آذربایجان شرقی

آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، از تعطیلی و غیر حضوری شدن برخی مدارس استان به علت بارش برف، لغزندگی سطح معابر و برودت هوا خبر داد. در اطلاعیه اداره کل آموزش و پرورش استان آمده است: با توجه به بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر فردا سه شنبه ۲۰ دی ماه در شهرستان تبریز و منطقه خسروشاه مدارس نواحی پنجگانه تبریز و منطقه خسروشاه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و فعالیت آموزشی تمام مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح با یک ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

  • منطقه کندوان

مدارس این منطقه در مقطع پیش دبستانی تعطیل و در تمامی مقاطع تحصیلی مدارس دولتی، غیر دولتی و استثنائی شهری و روستایی در شیفت صبح، فعالیت آموزشی به شکل غیرحضوری بوده و از طریق شبکه آموزشی «شاد» انجام خواهد شد.  بر این اساس امتحانات داخلی مدارسی که به صورت غیرحضوری است، لغو و طبق اعلام بعدی هر مدرسه برگزار خواهد شد.

دانش اموزان عزیز توجه کنند فردا مدارس تعطیل نیست چون شاخص آلودگی هوا به حدی نیست که مدارس را تعطیل کند البته احتمال دارد تا ساعات پایانی شب تصمیمی دیگر از سوی آموزش و پرورش اتخاذ شود و در صورت دریافت خبر اطلاع رسانی خواهد شد.

برای دریافت اخرین خبر درباره تعطیلی مدارس فردا میتوانید این صفحه را رفرش کنید .

بدون شک آلودگی هوا بسیار خطرناک است و هنگام خروج از خانه باید ماسک بزنید و حتما هر 6 ساعت یک لیوان شیر بنوشید تا کمی از آلودگی های ایجاد شده در ریه شما کاسته شود.

در هوای آلوده باید از مواد غذایی سرشار از ویتامین C استفاده کنید. آنتی‌اکسیدان‌ها هم به جلوگیری از آسیب رادیکال آزاد کمک کرده و به‌طور طبیعی ایمنی را تقویت می‌کنند. غذاهای سرشار از بتاکاروتن و ویتامین E نیز می‌توانند به حفظ سلامتی‌تان کمک کنند. بتاکاروتن می‌تواند به کاهش مشکلات التهابی و سهولت درمان کمک کند. دانه‌ها و سبزیجات برگ‌دار نیز روش خوبی برای سم‌زدایی هستند. علاوه بر اینها دمنوش‌های گیاهی چاره ساز این روزهای خاکستری هستند. با ما همراه باشید تا چند دمنوش گیاهی مفید را به شما معرفی کنیم.

 

۱. دمنوش سرخارگل

گیاه سرخارگل یکی از بهترین گیاهان برای پاک‌سازی بدن و خون از سموم ناشی از آلودگی‌های محیطی، به‌خصوص آلودگی هوا به‌حساب می‌آید.

روش تهیه: کمی از این گیاه را به همراه مقداری آب به مدت ۲۰ دقیقه بجوشانید و روزی دو تا سه لیوان از این دمنوش به همراه عسل میل کنید.

۲. دمنوش گل گاوزبان

نوشیدن دمنوش گل گاوزبان و سنبل الطیب در هوای آلوده توصیه می‌شود. این دمنوش آرام بخش است و از بروز گرفتگی عروق قلب در هوای آلوده پیشگیری می‌کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *