فردا چهارشنبه ۴ بهمن تعطیل است؟ + جزئیات تعطیلی بانک ها و ادارات

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱

اخبار تعطیلی مدارس تهران البرز کرج اصفهان اراک قم قزوین چهارشنبه 21 دی 1401 که دانش آموزان را چشم انتظار گذاشته است که آیا فردا مدارس تعطیل خواهد بود یا خیر.

اخبار تعطیلی مدارس فردا در کلانشهرها

تعطیلی مدارس البرز فردا چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ : تمام مدارس، ادارات و بانک های البرز چهارشنبه تعطیل شد و امتحانات نهایی دانش‌آموزان و دانشجویان به قوت خود باقی است.

اصفهان: کلیه ادارات، دستگاه‌های اجرایی، بانک‌ها و مراکز آموزشی استان اصفهان(۲۱ و ۲۲ دی ماه) با هدف مدیریت مصرف انرژی تعطیل شدند.

تعطیلی مدارس کردستان فردا چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ : به منظور صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا و پس‌فردا ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نیز مدارس و مراکز آموزشی استان کردستان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی مدارس گیلان: فردا و پس فردا کلیه مراکز آموزشی اعم از مدارس و دانشگاه ها غیر حضوری خواهند بود.

کهگیلویه و بویراحمد: به دلیل سرما و یخبندان فردا، ادارات مناطق سردسیر استان به استثنای دستگاه‌های خدمات‌رسان از ساعت ۱۰ شروع به کار می‌کنند.

سمنان: تمام ادارات، سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی استان به استثنای ادارات خدمات‌رسان و مراکز بهداشتی به‌ علت برودت هوا روز پنج‌شنبه ۲۲ دی تعطیل است.

بیرجند: امتحانات تمامی دانشجویان در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه ۲۱ و ۲۲ دی ماه طبق برنامه اعلامی با یک ساعت تأخیر برگزار خواهد شد.

با توجه به شاخص آلودگی هوا در شرههای ذکر شده فردا مدارس تعطیل نیست البته تا این لحظه و شاید در ساعات پایانی شب شاخص الودگی هوا افزایش پیدا کند و مدارس به شکلی دیگر برگزار شود اما تا این لحظظه شاخص آلودگی هوا به مرز ناسالم برای همه گروه ها نرسیده است.

دانش اموزان توجه داشته باشند که هنگام بیرون رفتن از خانه حتما از ماسک استفاده کنند چرا که آلودگی هوا میتواند آسیب جدی به سلامتی انها وارد کند.

آلودگی هوا همه چیز را تحت تاثیر قرار می دهد. برای سلامتی ما مضر است و با کاهش دید و مسدود کردن نور خورشید، ایجاد باران اسیدی و آسیب رساندن به جنگل ها، حیات وحش و کشاورزی، بر محیط زیست تأثیر می گذارد. آلودگی گازهای گلخانه ای، عامل تغییرات آب و هوایی، کل سیاره را تحت تاثیر قرار می دهد.

آسیب رساندن به سلامتی انسان

بر اساس گزارش سازمان بهداشت جهانی، تخمین زده می‌شود که سالانه هفت میلیون نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌دهند.  ازن سطح زمین باعث انقباض ماهیچه های ریه شده و تنفس را دشوار می کند. قرار گرفتن در معرض سطوح بالای ازن می تواند باعث گلودرد، سرفه، التهاب ریه و آسیب دائمی ریه شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *