فیلم / ماجرای اخراج حامد لک از تیم مس رفسنجان برای مچ بند مشکی

فیلم / ماجرای اخراج حامد لک از تیم مس رفسنجان برای مچ بند مشکی

فیلم ماجرای اخراج حامد لک از تیم مس رفسنجان برای مچ بند مشکی در حمایت از معترضین که حواشی زیادی را برای این بازیکن به وجود آورده است.

فیلم / ماجرای اخراج حامد لک از تیم مس رفسنجان برای مچ بند مشکی

اخراج حامد لک از تیم مس رفسنجان

حامد لک دروازه بان تیم مس رفسنجان به دلیل بستن مچبند مشکی در حمایت از معترضین خیابانی از این تیم اخراج شد.

در روزهای اخیر جنجال زیادی در بین ورزشکاران و بازیگران در حمایت و یا عدم حمایت از معترضین بر پا شده است و انها یکدیگر به مورد انتقاد قرار میدهند برخی از بازیگران و ورزشکاران به دلیل و حوادث اخیر فعالیت خود را کنار گذاشته است.

حامد لک در بازی پرسپولیس و مس رفسنجان ضمن حمایت وقیحانه از اغتشاشات اخیر، با ادبیاتی سخیف به سوالی درباره مچ بند مشکی اش واکنش نشان داد.

حامد لک در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود در تیم های بسیار خوبی نظیر «فولاد خوزستان» «سایپا» بازی کرده است بیشتر شهرت او به بازی او در تیم «پرسپولیس» برمی‌گردد و سابقه بازی در تیم ملی امید ایران و تیم ملی بزرگسالان را نیز در کارنامه ورزشی خود دارد.

این ورزشکار در طول دوران فعالیت حرفه‌ای خود موفق شد عنوان بهترین دروازه بان سال را در برنامه نوروز فوتبالی در سال ۱۳۹۹ از آن خود کند همچنین او به عنوان بهترین دروازه‌بان و بازیکن لیگ قهرمانان آسیا انتخاب شده است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *